Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Skal på konsert i kveld, men Span, Turboneger, CC Cowboys og Wencke Knutsson (eller hva hun nå heter) Gleder meg til å se SPAN live. Er det noen her som har sett dem live, og var det bra?
Suzy Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Fikk referat av datter'n etter Øya og hun var kjempefornøyd. Veldig bra mente hun, men så er hun fan også da (og 12 år) :-)
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2004 Fikk referat av datter'n etter Øya og hun var kjempefornøyd. Veldig bra mente hun' date=' men så er hun fan også da (og 12 år) :-)[/quote'] Jøss. En 12 år gammel jente som er Span-fan. Trodde de bare likte Britney Spears og boybands... Så feil kan en ta..
Gjest TomKrus Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 Jøss. En 12 år gammel jente som er Span-fan. Trodde de bare likte Britney Spears og boybands... Så feil kan en ta.. Span er vel ganske vglista-rock (flere ganger på showet på tv) så ikke så rart, men de er ok på scenen, og sikkert greit å få med seg (hadde dog ikke betalt, men tatt en ekstra omvei for å få dem med gratis kanskje? Men nå er jeg ingen fan av dem da).
Suzy Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker :-) - hun fikk hilse på Silver også og var alldeles i himmelen
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Jeg ville gledet meg mest til Turboneger
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2004 Jeg ville gledet meg mest til Turboneger Joa, blir sikkert bra det, selv om jeg ikke er noen stor fan. Har dog store forventninger til Span. En slektning av meg i Edinburgh så dem der og var ekstatisk.
Dru Skrevet 20. august 2004 #9 Skrevet 20. august 2004 Du har vel sett videoen til "Found"? Det skal være ganske så mye mer trøkk i dem live enn det er i den videoen. Jeg gikk dessverre glipp av Span, selv om jeg fikk den gratis... (Men så var jeg på Euroboys i går, da.)
Polly Ester Skrevet 20. august 2004 #10 Skrevet 20. august 2004 Skal på konsert i kveld' date=' men Span, Turboneger, CC Cowboys og Wencke Knutsson (eller hva hun nå heter) Gleder meg til å se SPAN live. Er det noen her som har sett dem live, og var det bra?[/quote'] Gleder meg vilt til CC Cowboys, jeg... Venke K kunne jeg levd foruten og de to andre har jeg ikke sånn veldig kjennskap til, men har hørt at de er i min gate de også (av folk som kjenner musikksmaken min) Var på en CC Cowboys en gang tidligere - og det var helt konge...
Hu i Svingen Skrevet 20. august 2004 #11 Skrevet 20. august 2004 Skal også dit! Turbo og CC er definitivt høydepunktene!!!
Polly Ester Skrevet 20. august 2004 #12 Skrevet 20. august 2004 Kanskje vi ser hverandre, da... Jeg er hu med det mørke håret...
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2004 Kanskje vi ser hverandre' date=' da... Jeg er hu med det mørke håret... [/quote'] ...og rosa sløyfe.. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 20. august 2004 #16 Skrevet 20. august 2004 Jepp!! I kristiansand forrige lørdag. Veldig bra konsert!!!
Gjest Valhalla Skrevet 20. august 2004 #17 Skrevet 20. august 2004 Jepp!! I kristiansand forrige lørdag. Veldig bra konsert!!! Jeg var også der :-)
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #18 Skrevet 20. august 2004 Hvordan var konserten i kveld da?
Hu i Svingen Skrevet 21. august 2004 #19 Skrevet 21. august 2004 Span var bra de - men Turbo er KONGER! Digger, digger dem!
Ambi Skrevet 21. august 2004 #20 Skrevet 21. august 2004 Span er bare helt sinnsykt bra - også live!! Har sett dem et par ganger, og de er etter min mening det beste norsk rock har hosta opp siden Raga Rockers, DumDum og Jokke. Live er de litt mer "punkish" og mindre velpolert enn på skiva... Topp!! Ambi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå