Gå til innhold

Damer som liker stor pikk - mer seksuelt "åpne"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ganske heldig og har en stor pikk. Det jeg har lagt merke til er at kvinner som virkelig har tent på størrelsen, har også vært langt mer frigjorte i senga og "kåtere". De blir raskere våt, de har flere orgasmer, de vil ha sex ofte.

De damene som derimot ikke har brydd seg så veldig mye om størrelsen, har vært mer kjedelige i senga. Rett og slett en lavere seksualdrift.

Har vært med ca. 50 kvinner i mitt liv så har litt erfaring. Likevel, er det mange som kjenner seg igjen i dette?

Anonymous poster hash: 0ff1a...b73
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som brydde seg var kåtere og villere, de som ikke brydde seg var kjedeligere. Ikke fordi pikken din er stor, men fordi det var interessen for sex generelt tenker jeg. De kåte folka kan godt hende sa det fordi de har erfart at menn tenner på at de vet/tror de har stor.

Jeg tror ikke pikken din betyr så mye som du tror :)

• Liker 7
Skrevet

Er vel oftest slik at man er mer frigjorte og mer kåt når man tenner spesielt på den man har sex med..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kjenner meg overhodet ikke igjen.

Jeg har bare vært med folk med gjennomsnittlig pikk, og jeg blir fort våt, får mange orgasmer, er frigjort i senga, og har lyst på sex ett par ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 66898...27c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som brydde seg var kåtere og villere, de som ikke brydde seg var kjedeligere. Ikke fordi pikken din er stor, men fordi det var interessen for sex generelt tenker jeg. De kåte folka kan godt hende sa det fordi de har erfart at menn tenner på at de vet/tror de har stor.

Jeg tror ikke pikken din betyr så mye som du tror :)

TS

Jeg tror dette er medfødt. At kvinner som liker stor pikk, liker også andre seksuelle ting. De er mer eksperimentelle, de har større selvtillit, større seksualdrift og er mer aktiv i senga. Ikke fordi de liker stor pikk, men at det er ett utslag av større seksualdrift. Dette er også kvinner som får orgasme lettere ved penetrering.

Anonymous poster hash: a94cc...77a

Skrevet

TS Jeg tror dette er medfødt. At kvinner som liker stor pikk, liker også andre seksuelle ting. De er mer eksperimentelle, de har større selvtillit, større seksualdrift og er mer aktiv i senga. Ikke fordi de liker stor pikk, men at det er ett utslag av større seksualdrift. Dette er også kvinner som får orgasme lettere ved penetrering. Anonymous poster hash: a94cc...77a

Det kommer du til å tro uansett hva andre sier. Jeg har hørt at folk med så stor selvtillit, har mikropikk. Men det betyr ikke at det er ren fakta, eller?

• Liker 2
Skrevet

TS

Måtte google og det ser ut til at jeg har rett. Fant denne:

"A new study finds that women who have frequent vaginal orgasms are more likely than other women to say they climax more easily with men with larger penises."

http://www.livescience.com/23785-penis-size-matters-orgasms.html

Kan godt være at kvinner som får vaginal orgasme foretrekker store peniser. Men dette er bare et gjennomsnitt.

Når jeg er med en mann jeg liker å ha sex med, har jeg lyst til å skryte av ham. Hvis han da har stor penis, sier jeg kanskje det. Eller hvis han har normal, så sier jeg at den passer perfekt til meg. Det blir helti umulig for det å drive hobbyforskning på kvinner du har sex med. De må være upartiske og helst over tusen stykker.

Jeg stoler mye mer på forskningen du linker til.

• Liker 1
Skrevet

Jentene blir jo ofte våte får tissen min er ute av bokser-shortsen, TS sine antagelser gir derfor veldig lite mening. Jeg forstår det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jentene blir jo ofte våte får tissen min er ute av bokser-shortsen, TS sine antagelser gir derfor veldig lite mening. Jeg forstår det ikke.

De har nok tisset på seg av en eller annen grunn

• Liker 1
Skrevet

Hihi 😂

Skrevet

Søder heller!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ganske heldig og har en stor pikk. Det jeg har lagt merke til er at kvinner som virkelig har tent på størrelsen, har også vært langt mer frigjorte i senga og "kåtere". De blir raskere våt, de har flere orgasmer, de vil ha sex ofte.

De damene som derimot ikke har brydd seg så veldig mye om størrelsen, har vært mer kjedelige i senga. Rett og slett en lavere seksualdrift.

Har vært med ca. 50 kvinner i mitt liv så har litt erfaring. Likevel, er det mange som kjenner seg igjen i dette?

Damer som er vant til å få vaginale orgasmer-tenner mer/ sterkere enn gjennomsnittet på pikk/menn generelt,uansett størrelse.Men klart en stor en,er en liten extra bonus....Andre damer virker lite interesert i menn,mens jeg som får vaginale orgasmer er mye mer " glad" i mannfolk generelt.Og en stor pikk skremmer meg ikke,selv om jeg er trang,forde jeg vet at jeg blir veldig våt når jeg er kåt...og da trenger jeg ikke bekymre meg : ) Forundrer meg at flere av mine veninner,virker mye mindre interesert i å flørte og "fiske" etter menn-enn det jeg selv er....har ofte lurt på om de ikke bryr seg særlig om menn/sex.Skjønner ikke hvordan mine veninner klarer å leve singel tilværelsen uten en ONS iblant...i det minste..Jeg har helt klart-mye større sexlyst og større glede av sex enn mine veninner.Må være det som er årsaken.....For mange av mine veninner virker nesten asexuelle....om jeg skal sammenligne meg selv,med de...

Damer som får vaginale orgasmer vil du merke forskjell på adferden på....vi er nok mer flørtete og vennlig generelt...i forhold til andre kvinner.

En skikkelig kåt kvinne nyter en stor bedre-enn en kvinne som sliter med sexlysten..det er sikkert.

Forde sex er jo ikke så godt,for de som ikke blir skikkelig våte og kåte.Hvordan kan de ha glede av sex,når vagina ikke blir skikkelig lubrikert og errigert engang??Er jo bare vondt å ha samleie med en stor penis da..

Stort utstyr er for de som kan sette pris på det : )

Anonymous poster hash: ad68b...c3d

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en sjalu bitch med inntørka fitte....finnes nok mange av de ( frigide iskalde damene).

Stygt å si at de har nok tisset seg ut...hallo-sykeste påstand jeg har hørt : )

Til opplysning er det helt normalt for meg å være klissvåt-lenge før trusa blir trukket av meg : )Mange damer tenner like raskt som meg.Det er jeg sikker på.

Men vet også at det finnes damer som ikke tenner og dermed aldri blir våte nok av seg selv...

Skrevet

Jeg har STERK preferanse i retning av at partner blr ha stor pikk (så går kun etter de over 2 m og mørkhudede. Og før noen sier noe- har kun bommet en gang, så klar sammenheng. God empiri der.) MEN vet ikke om jeg er noe villere enn andre kvinner.

Skrevet

Du høres ut som en sjalu bitch med inntørka fitte.

Ja det er nok sånn det er :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en sjalu bitch med inntørka fitte....finnes nok mange av de ( frigide iskalde damene).

Stygt å si at de har nok tisset seg ut...hallo-sykeste påstand jeg har hørt : )

Til opplysning er det helt normalt for meg å være klissvåt-lenge før trusa blir trukket av meg : )Mange damer tenner like raskt som meg.Det er jeg sikker på.

Men vet også at det finnes damer som ikke tenner og dermed aldri blir våte nok av seg selv...

Godt å ha deg tilbake, gullmusa :laugh:

Anonymous poster hash: b750c...005

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg har helt normal pikk og jeg har opplevd at alle jeg har hatt sex med har hatt det glimrende!

Og jeg har hatt sex med over dobbelt så mange som deg.

Tror du overvurderer denne tisse din.

Anonymous poster hash: e4576...8a0

Gjest EmilyR
Skrevet

TS

Jeg tror dette er medfødt. At kvinner som liker stor pikk, liker også andre seksuelle ting. De er mer eksperimentelle, de har større selvtillit, større seksualdrift og er mer aktiv i senga. Ikke fordi de liker stor pikk, men at det er ett utslag av større seksualdrift. Dette er også kvinner som får orgasme lettere ved penetrering.

Skjønner ikke. Først sier du disse kvinnene er mer frigjorte siden de liker stor pikk, så sier du det ikke er derfor? "Ikke fordi de liker stor pikk, men.."

Jeg bryr meg ikke mye om størrelsen - litt fordi jeg er ganske trang og kommer lett ved penetrering uansett. Er veldig frigjort og har stor selvtillit i senga. Teorien din er veldig... Spesiell.. Ikke bare fordi jeg ikke kjenner meg igjen i "din kjedelige damer" kategori, men fordi teorien din bare i seg selv ikke gir mening. Men du kan leve i troen da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg sånn relativt om størrelse, og har i en alder av 35 ikke fått vaginal orgasme.

Hva er teorien din om dette tilfellet?

Anonymous poster hash: 4a8a8...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...