AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg trener styrke 3 ganger i uka + yoga. Men føler dette er for lite trening, så har dere noen tips til aktive hobbyer? (Jeg pleier å gå turer i skogen og på fjellet, og gå til butikken og sånne ting men jeg trenger hobbyer)Anonymous poster hash: 45e84...7d1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Hva med fotografering? det driver jeg også med! Haha artig Anonymous poster hash: 45e84...7d1
Somethingtodo Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Så bra:) virker som du har nok å gjøre;) hvilke type foto er favoritt?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Du tenker selvsagt på hobbyer der du får brukt kroppen? Skate, padling, kite..., dansing, fjellklatring. Anonymous poster hash: 79e05...79d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Hagearbeid, geocaching, sykling, padling, orientering Anonymous poster hash: 2ba27...cbb
Snorkfrøken_ Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Klatring, kajakk/kanopadling, dansing, geocaching , håndball, dykking, svømming, volleyball, orientering, jogge, innebandy osv
Lisa-Marie Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Hest, dans, rollerblades, klatring, toppturer, også har man jo div sport; håndball, innebandy, fotball, volleyball, tennis, sykling osv. Det finnes jo også flere jentelag som spiller rugby, kanskje det hadde vært noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå