AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Noen som har noen trøstende ord til en frustrert mor hvor treåringen er i trassen. Hvis det blir som det er nå med å overhøre beskjeder og protestere osv frem til barnet er voksent så blir det utfordrende!Anonymous poster hash: a6dca...1ce
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Det gir seg umerkelig om du bare står på ditt og er litt lur innimellom slik at du omgås en del konflikter, du vet vil komme. Det hjelper umåtelig godt med humor. Treåringer er utfordrende! Når barnet er tenåring og skal begynne å dra litt på vift uten deg, vil du tenke på dette som en periode der du tross alt hadde en viss kontroll og ikke bare må sitte hjemme og krysse fingre for at ting går bra og stole på at du har fått inn en og annen fornuftig ting i hodet på barnet, slik at de ikke utsetter seg for ting, Mest lettvinte perioden på mine barn, har vært 7-10 årsalderen, så da får du deg kanskje en pustepause. Anonymous poster hash: 249e2...dd5
Miss moneypenny Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Mitt eneste "trøstende" bidrag er at du ikke er alene, er der nå vi også 😉 alt er en kamp... Men det går over 😊
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Mitt lille troll er og blitt en trassig liten tass nå den siste tiden, så du er ikke alene Trøster meg med at det sannsynligvis går over like fort som det kom ... Anonymous poster hash: c4eed...de1 1
Gjest Trolletrine Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Min som blir tre til sommeren, har også helt til nylig vært sånn. Men nærmest over natten forandret hun seg fra å være et trassig lite troll til å bli en blid, kjærlig og glad liten jente. Hva skjedde? Vet ikke, men nyter det ;-) Min teori er at det løsnet språkmessig, slik at hun nå kan prate, gjøre seg forstått etc. Dermed er det ikke aktuelt lengre å føle frustrasjon over å ikke bli forstått, føle seg overkjørt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå