AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Vi vant i går budrunden på drømmehuset etter åha vært på "jakt" en stund. Er overlykkelig etter å ha bodd i et knøtt av en leilighet siden oktober da vi solgte forrige bolig. Men fikk vite av huseier i dag at de som tapte hadde ringt han og tryglet og bedt og grått for å få dem til å vente med salg til de fikk startlånet fra kommunen, det var visst det de ventet på svar på, men måtte vente til over påsken. Selger godtok vårt siste bud, som var mye høyere, og med finansiering i box... Fant ut at de som tapte er en kollega av meg...jessu navn, hvordan skal jeg kunne se henne i øynene uten å le meg fordervet etter påske? Man tar vel ikke kontakt med selger privat, ETTER man har tapt budrunden, for å trygle å be på sine knær, gråtende som et barn? Kjenner jeg har mistet respekten for både henne og mannen etter dette. Har du ikke finansene på plass, ikke by millioner heller, tenker jeg vi sier, et av de første bud for en budrunde. Jeg får sponk, at folk kan synke så dypt er for meg ubegripelig!Anonymous poster hash: 1513d...e83 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Ok. Takk for at du informerte. Anonymous poster hash: 0aada...fcd 22
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Populært innlegg #3 Skrevet 1. april 2015 Vi vant i går budrunden på drømmehuset etter åha vært på "jakt" en stund. Er overlykkelig etter å ha bodd i et knøtt av en leilighet siden oktober da vi solgte forrige bolig. Men fikk vite av huseier i dag at de som tapte hadde ringt han og tryglet og bedt og grått for å få dem til å vente med salg til de fikk startlånet fra kommunen, det var visst det de ventet på svar på, men måtte vente til over påsken. Selger godtok vårt siste bud, som var mye høyere, og med finansiering i box... Fant ut at de som tapte er en kollega av meg...jessu navn, hvordan skal jeg kunne se henne i øynene uten å le meg fordervet etter påske? Man tar vel ikke kontakt med selger privat, ETTER man har tapt budrunden, for å trygle å be på sine knær, gråtende som et barn? Kjenner jeg har mistet respekten for både henne og mannen etter dette. Har du ikke finansene på plass, ikke by millioner heller, tenker jeg vi sier, et av de første bud for en budrunde. Jeg får sponk, at folk kan synke så dypt er for meg ubegripelig!Anonymous poster hash: 1513d...e83 Hva feiler det deg?? Anonymous poster hash: 77aeb...483 95
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hva feiler det deg?? Anonymous poster hash: 77aeb...483 Det feiler meg ingenting annet enn at jeg fatter ikke hvordan et menneske kan synke så dypt, etter å faktisk ha taptbudrunden??Anonymous poster hash: d252e...58b 2
Populært innlegg Nutz Skrevet 1. april 2015 Populært innlegg #5 Skrevet 1. april 2015 Du virker skikkelig hyggelig... 53
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Det feiler meg ingenting annet enn at jeg fatter ikke hvordan et menneske kan synke så dypt, etter å faktisk ha taptbudrunden??Anonymous poster hash: d252e...58b Du klarer ikke å forestille deg hvor trist og desperat man må være for å gjøre noe sånt? Nei, det betyr jo bare at du har levd et ganske beskyttet liv, vil jeg si. Vær litt raus og glem hele greia. Anonymous poster hash: a4339...a98 42
Gjest O.G. Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Vi vant i går budrunden på drømmehuset etter åha vært på "jakt" en stund. Er overlykkelig etter å ha bodd i et knøtt av en leilighet siden oktober da vi solgte forrige bolig. Men fikk vite av huseier i dag at de som tapte hadde ringt han og tryglet og bedt og grått for å få dem til å vente med salg til de fikk startlånet fra kommunen, det var visst det de ventet på svar på, men måtte vente til over påsken. Selger godtok vårt siste bud, som var mye høyere, og med finansiering i box...Fant ut at de som tapte er en kollega av meg...jessu navn, hvordan skal jeg kunne se henne i øynene uten å le meg fordervet etter påske? Man tar vel ikke kontakt med selger privat, ETTER man har tapt budrunden, for å trygle å be på sine knær, gråtende som et barn? Kjenner jeg har mistet respekten for både henne og mannen etter dette. Har du ikke finansene på plass, ikke by millioner heller, tenker jeg vi sier, et av de første bud for en budrunde. Jeg får sponk, at folk kan synke så dypt er for meg ubegripelig!Anonymous poster hash: 1513d...e83 Gud, for en fin kollega du er.
Chunky Monkey Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Ja, det er temmelig naivt og flaut å ringe til selger etter at et høyere bud enn deres ble akseptert. Alle vet vel at et akseptert bud er juridisk bindende....all verdens trygling og gråting kan ikke forandre på det. Forstår at det føles merkelig når det viser seg at du kjenner damen. 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Det feiler meg ingenting annet enn at jeg fatter ikke hvordan et menneske kan synke så dypt, etter å faktisk ha taptbudrunden??Anonymous poster hash: d252e...58b En real kg drittkjerring er det du er, fy faen.Anonymous poster hash: 11d7a...c3b 9
WubWub Skrevet 1. april 2015 #10 Skrevet 1. april 2015 Oser sadisme og mangel på empati lang vei her... It stinks, like shit Du kommer kanskje til å å le deg hånlig glugg ihjelp pga hennes lidelse rett opp i trynet hennes altså? hahaha I hva slags andre situasjoner pleier du le av folk? Når de gråter å forteller at de har kreft? 17
Gjest Phoenix Skrevet 1. april 2015 #11 Skrevet 1. april 2015 Jeg skjønner ikke, ga de bud på en leiligheten uten å ha fått lån? 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 Jeg skjønner ikke, ga de bud på en leiligheten uten å ha fått lån? De hadde forbehold om finansiering i bdet sitt iflg selger, og hadde ikke fått innvilget startlån fra kommunen før påske fikk vi vite. Regner med det kan bekreftes av budjournalen. Anonymous poster hash: d252e...58b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Du fremstår som verdens mest usympatiske menneske. Selvfølgelig sier du ingenting om det du vet.Anonymous poster hash: 69e74...a4a 22
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #14 Skrevet 1. april 2015 Du klarer ikke å forestille deg hvor trist og desperat man må være for å gjøre noe sånt? Nei, det betyr jo bare at du har levd et ganske beskyttet liv, vil jeg si. Vær litt raus og glem hele greia. Anonymous poster hash: a4339...a98 Tapte selv en budrunde for flere år siden, ikke pga finansieringsmangel, men pga at vi ikke kunne gå høyere. Vi tok tapet med fatning, og fant noe annet. Uansett hvor desperat man er så ringer man vel ikke selger privat og trygler og gråter?? Ha finansieringen i orden FØR du kaster deg inn i en budrunde er rådet fra 90% av alle landets meglere, og banker. Anonymous poster hash: d252e...58b 6
Gjest Keikolina Skrevet 1. april 2015 #15 Skrevet 1. april 2015 Det er vel ikke akkurat noe å godte seg over, uff.
Tabris Skrevet 1. april 2015 #16 Skrevet 1. april 2015 Hva er hensikten din med denne tråden? Få råd til hvordan du skal klare å la være å godte deg over din kollega? 15
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #17 Skrevet 1. april 2015 Tror du hun kommer til å bære nag på jobb? Anonymous poster hash: eefd5...238
Kanutte Skrevet 1. april 2015 #18 Skrevet 1. april 2015 Jeg synes både du og selger er usympatiske. Ja, det er kanskje teit å ringe til selger for å trygle. Samtidig er det enda mer teit å sladre videre til kjøper, og å skulle le inni seg av en tabbe andre har gjort. 40 1
Gjest Phoenix Skrevet 1. april 2015 #19 Skrevet 1. april 2015 De hadde forbehold om finansiering i bdet sitt iflg selger, og hadde ikke fått innvilget startlån fra kommunen før påske fikk vi vite. Regner med det kan bekreftes av budjournalen.Anonymous poster hash: d252e...58b Så da ga bud uten å ha fått innvilget lån? 1
Tabris Skrevet 1. april 2015 #20 Skrevet 1. april 2015 Så da ga bud uten å ha fått innvilget lån? Du kan legge inn bud med forbehold om finansiering. Men da taper du selvsagt om noen kommer med et bedre bud og har finanisering i orden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå