AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg har vurdert å skaffe meg tinder. Jeg ser det at man logger inn med Facebook. Jeg ønsker egentlig ikke at andre jeg kjenner godt skal vite at jeg holder på med Tinder. Vises det på Facebook at jeg bruker appen? Hvis ja. Er det mulig å skjule det på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 66513...c36
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Nei, det vises ikke.Anonymous poster hash: 93c17...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Hva med andre du kjenner som finner deg på tinder da? Er ikke det like avslørende? Anonymous poster hash: eff87...a8a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hva med andre du kjenner som finner deg på tinder da? Er ikke det like avslørende? Anonymous poster hash: eff87...a8a Det var det ja. Tror nok det skal gå greit at andre som jeg kjenner som også bruker Tinder finner meg Anonymous poster hash: 66513...c36 Anonymous poster hash: 66513...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå