Gå til innhold

Hvordan er teoriprøven nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal snart ta teoriprøven for vanlig personbil. Føler meg ganske trygg, og har lest boken "veien til førerkortet", men det er så typisk at jeg driter meg ut på et eller annet jeg egentlig kan eller ikke tenkt på å lære meg. Kan man få spørsmål utenom boken? Hvor mange spørsmål er det? Er det fortsatt to eller mindre feil man må ha for å bestå? Lurespørsmål? Noen tips ellers? På forhånd takk😊

Anonymous poster hash: 3e7b7...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Teoriprove+og+oppkjoring/Teoriprove

Jeg tok teorien for 2 år siden, jeg satt mye på nettet uken i forveien og tok prøven på teoritentamen.no. Den er ganske lik som den ekte, og egentlig synes jeg den virkelige teoriprøven var lettere enn den på teoritentamen. Men det er det beste tipset jeg har, for da ser du litt hvordan spørsmålene blir bygget opp, og du ser også hva du må lese på :)

Anonymous poster hash: 29876...647
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler å laste ned appen som heter Teori 24 (tror jeg). Den koster litt, men hjalp meg utrolig mye. Drøssevis med forskjellige spørsmål som er tilnærmet like de du får på selve teoriprøven. Du får 45 spørsmål per test og den tillater ikke mer en 7 feil for å bestå, akkurat som den ordentlige teoriprøven.

Anonymous poster hash: 95232...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...