Braah Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Heisann. Jeg har en Heisann. Jeg har en iPhone 5s, som jeg er veldig godt fornøyd med, men i det siste så har merket litt problemer med den, og det gjelder mobildata-nettverket. Jeg slår på LTE(4g), men når jeg skal inn på nettet, så får jeg følgende beskjed:"Kunne ikke koble til tjeneren/safari kan ikke koble til fordi den mangler internett-tilkobling". Hvordan kan det stå slik når jeg ser med mine egne øyne at 4g er slått på? Pleier også å stå: Aktivering kreves. Noen som har samme problem, eller evt vet hvordan dette plagsomme problemet kan fikses?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Prøv å slå av og på mobilen, og evt ta ut simkortet.Anonymous poster hash: 7d3ab...f76
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Kjøp en samsung.Anonymous poster hash: 82111...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå