Gå til innhold

Profil på datingside: Kan jeg skrive dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30-årene,på utkikk etter en seriøs mann.

Har prøvd nettdating en stund,og møtt noen hyggelige der uten at kjemien har klaffet.Det er imidlertid en overvekt av menn med psykiske problemer,blant de jeg har møtt.Dette kommer ofte opp allerede på første møte og da orker jeg ikke treffe dem igjen.

For all del,Jeg har medfølelse med de som sliter psykisk,men orker ikke involvere meg i et forhold med en slik mann igjen (been there - done that).Jeg er av typen som engasjerer meg veldig for å hjelpe,og blir ofte dradd med nedover hvis jeg har forhold til noen som sliter med ting.

Kan jeg skrive i profilen min at jeg ikke ønsker kontakt med folk som har psykiske utfordringer i livet sitt, eller hva synes dere?

Anonymous poster hash: 9882c...78e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville skrevet det i profilen, da blir jo mange skremt vekk. Jeg ville heller prøvd å hintet litt, evt spurt rett ut de du får mer kontakt med og snakker om å møte.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke skrevet.

Uansett hva du skriver i profilen så fokuser på det du vil ha, framfor det du ikke vil ha.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville prøvd å få den frem før jeg evt møtte mannen, men aldri skrevet det i profilen min. Ikke ville jeg kontaktet en som hadde det i profilen sin heller.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg ville omformulert det du mener til noe alà:

Orden i eget liv på alle plan.

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame selV, men den største turn offen for meg er folk som ramser opp alt de ikke liker ved andre. Det blir veldig generaliserende og får meg til å bli skeptisk og føler meg utilstrekkelig. Det gir også inntrykk av at vedkommende er bitter.

Anonymous poster hash: 93114...148

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville omformulert det du mener til noe alà:

Orden i eget liv på alle plan.

Takk,den var bra :)

-ts

Anonymous poster hash: 9882c...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...