AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Har hatt lyst lenge til å farge håret i en fin rødfarge. Jeg er mørk fra naturen av men ønsker egentlig en skarp rødtone i håret, og ikke en som er lilla/mørk rød. En med orange skjær hvor jeg muligens er nødt til å bleke litt med først, og er helt ok siden håret mitt er umenneskelig glatt fra før og en runde med bleking tre jeg ikke hadde skadet. Jeg har den type hud som blir veldig brun om sommeren men er veldig blek om vinteren igjen. Får ikke til å legge ut noe bilde så får ikke vist dere mitt utgangspunkt. Men er det noen som har tips så tar jeg gjerne imot:) Anonymous poster hash: d0745...467
Gjest Caress Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Vanskelig å si uten å se hudtonen din. Noe a la Demi Lovato?
Gjest Lille-pus Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hvilken øyenfarve har du? Om de er brune så få blandet en farve spesielt til deg hos frisøren, en varm dyp kobbergylden. Om du har blå eller grå øyne så kan en kjølig rødfarve være rett....
Yzma Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Syntes det er litt morsomt når folk sier olivenfarget. Grønt passer jo fint med rødt Det gjørt forsåvidt lysebrun også
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Vanskelig å si uten å se hudtonen din. Noe a la Demi Lovato? Noe sånt ja:) ser hun er veldig brun på mange av bildene på Google, og jeg blir omtrent sånn om sommeren jeg også, men blir som sagt fort blek igjen. Har også brune øyne:) Er så vanskelig å velge, vet jo hva jeg synes er fint men er redd for å velge totalt feil farge. Anonymous poster hash: d0745...467
Gjest Caress Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Noe sånt ja:) ser hun er veldig brun på mange av bildene på Google, og jeg blir omtrent sånn om sommeren jeg også, men blir som sagt fort blek igjen. Har også brune øyne:) Er så vanskelig å velge, vet jo hva jeg synes er fint men er redd for å velge totalt feil farge.Anonymous poster hash: d0745...467 Er vel en farge i den retningen der jeg ville gått for om jeg var deg. Mer naturlige, oransje-hellende rødtoner pleier å vaske ut brunettehud noe aldeles forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå