AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 åjja takk Anonymous poster hash: 5a3b6...62f
Thorn Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Ikke alle har vanlig dag. På senteret jeg jobber på stenger matbutikkene tre timer tidligere enn vanlig. Bussrutene er heller ikke vanlige bussruter, men lørdagsruter.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Du tror ikke det er sånn pittelitt relevant hvor du bor? Eller tror du vi er synske og vet adressen din? Sånn generelt er det ca lørdagsruter idag på det meste. Anonymous poster hash: 6444d...9cd 2
Ananas. Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Sjekk nettsidene til busselskapet og nettsiden til butikken du pleier å handle i. Her jeg bor har busser vanlige rutetider, og dagligvarebutikker vanlige åpningstider.
Pringle Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Generelt: Vanlig dagligvare, vanlig hverdag. Butikker ellers, lørdagsåpent. Tror jeg.
Gjest Evans Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Mener at det er lørdagsruter? Bussene går i hvert fall ikke like ofte her, og butikkene stenger tidligere (øl salget stenger vel også tidligere).
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Generelt: Vanlig dagligvare, vanlig hverdag. Butikker ellers, lørdagsåpent. Tror jeg. Ja kan stemme står at senteret her er åpent til seks å det bruker å være 9 Anonymous poster hash: 5a3b6...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå