AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 For at jeg skal få den "daglige dosen" er jeg avhengig av å være i fysisk aktivitet. Med en gang jeg beveger meg (går, jogger, går på ski, sykler etc.), så går systemet som normalt. Men på dager hvor jeg ikke er fysisk aktiv, stopper alt helt opp. Uansett hvor mye jeg spiser og drikker. Dette er utrolig ubehagelig. Jeg kjenner liksom at jeg er fylt innvendig, men ingenting vil komme ut (ja, beklager for ekle beskrivelser). Kjipt, siden jeg ikke har mulighet til å være fysisk aktiv hver dag. Skal nå ha tre dager hvor jeg ikke har tid til noe særlig fysisk aktivitet. Kan ikke si jeg gleder meg. Noen som har tips i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 14994...2b3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 For at jeg skal få den "daglige dosen" er jeg avhengig av å være i fysisk aktivitet. Med en gang jeg beveger meg (går, jogger, går på ski, sykler etc.), så går systemet som normalt. Men på dager hvor jeg ikke er fysisk aktiv, stopper alt helt opp. Uansett hvor mye jeg spiser og drikker. Dette er utrolig ubehagelig. Jeg kjenner liksom at jeg er fylt innvendig, men ingenting vil komme ut (ja, beklager for ekle beskrivelser). Kjipt, siden jeg ikke har mulighet til å være fysisk aktiv hver dag. Skal nå ha tre dager hvor jeg ikke har tid til noe særlig fysisk aktivitet. Kan ikke si jeg gleder meg. Noen som har tips i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 14994...2b3 TS her igjen. Det skal stå "få UT den daglige dosen", selvfølgelig Anonymous poster hash: 14994...2b3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Du er ikke forstoppet før du ikke har avføring på minst 2 uker. Det du beskriver er helt normalt, da ved aktivitet vil blodsirkulasjonen til tarmene bli dårligere, og mer konsentrert der det trengs som i muskler etc. Anonymous poster hash: f0b77...18a
globalagogo Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Du er ikke forstoppet før du ikke har avføring på minst 2 uker. Det du beskriver er helt normalt, da ved aktivitet vil blodsirkulasjonen til tarmene bli dårligere, og mer konsentrert der det trengs som i muskler etc. Anonymous poster hash: f0b77...18a Feil. Man trenger som regel ikke å gå til legen før etter 2 uker, men det kan da kalles forstoppelse når man ikke får dreti på et par dager. Etter 1 dag ville jeg kanskje ikke brukt ordet, men. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Feil. Man trenger som regel ikke å gå til legen før etter 2 uker, men det kan da kalles forstoppelse når man ikke får dreti på et par dager. Etter 1 dag ville jeg kanskje ikke brukt ordet, men. Du er ikke forstoppet før du ikke har avføring på minst 2 uker. Det du beskriver er helt normalt, da ved aktivitet vil blodsirkulasjonen til tarmene bli dårligere, og mer konsentrert der det trengs som i muskler etc. Anonymous poster hash: f0b77...18a Herregud, poenget er jo at magen fylles opp etter en dag, og dermed fortsetter å fylles opp frem til TS er aktiv nok. TS, magen min er veldig ømfintelig og jeg har det ganske likt som deg, ja. Drikker ikke mye kaffe, når jeg først gjør det har det derfor en lakserende effekt, og bruker dette som hjelpemiddel om jeg blir desperat. Anonymous poster hash: 8a4d5...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå