Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd serumet og ansiktskremen? Del gjerne erfaringer. Jeg har begynt å slite med litt grå og gusten hud, og litt urenheter. Har prøvd Mary Kay og ble verre, har og prøvd clarins som var bedre.. I vinter har jeg brukt vichy kremen for ekstremt tørr hud og det har vært bra, men nå begynner den å bli litt for fetende ettersom huden ikke er så tørr lenger... Kom gjerne med tips! Det virker som om det er mange her som har mye kunnskap om dette!

Anonymous poster hash: 447dd...79a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd fuktighetskremen deres i den serien. Den var veldig fuktighetsgivende, smeltet rett inn i huden og ga etter hvert en mer glødende og jevn hud. Jeg vil ikke si at det er noen mirakelkrem, men langsiktig gir den noe resultat. Har prøvd utallige merker innenfor fuktighetskrem, men ender alltid opp med en av Vichy sine, så du absolutt sjekke det ut og se om det er noe for deg. Du kan sikkert stikke innom en apotek å få en prøve på den ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vichy sine produkter bruker jeg ikke. En av få serier jeg får allvorlige allergiske reaksjoner av. Noe andre og sier de har erfart.

Anonymous poster hash: e2a47...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...