Valar Morghulis Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Father who blamed police for not stopping his daughter joining ISIS, attended 2012 rally led by hate preacher Anjem Choudary and attended by Lee Rigby killer Whoops! 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Feig ja og kanskje en smule mangel på selvinnsikt. Anonymous poster hash: d0c1f...e9d
Sir Winston Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 (endret) Father who blamed police for not stopping his daughter joining ISIS, attended 2012 rally led by hate preacher Anjem Choudary and attended by Lee Rigby killer Whoops! Helt utrolig (eller - egentlig ikke) lesning om hvordan foreldrene bebreider alle andre, og særlig politi og skole, for at jentene dro til Syria. Dette bringer begrepet 'hykleri' til et helt nytt nivå, til AP-Støre23!! Mer skremmende lesning: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2988918/Now-s-police-s-fault-MI5-blamed-evil-Jihadi-John-runaway-girls-families-accuse-Met.html Endret 1. april 2015 av Sir Winston 1
Valar Morghulis Skrevet 2. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2015 Mer skremmende lesning: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2988918/Now-s-police-s-fault-MI5-blamed-evil-Jihadi-John-runaway-girls-families-accuse-Met.html Åpne din lenke Sir Winston, se mannen, Hussen Abase, som sitter helt til høyre på øverste bilde. Det er mannen som sto først når hans gud utleverte frekkhetens nådegave og ble "busta" i min lenke. Her er ett "påske-egg" fra meg til deg Sir Winston, infidel! Muslim protesters and atheist conventioneers meet up 2
Drizzt Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Vi må importere flere slike. Helt enig. De er rene berikelsen! Hvordan takke nei til dette? 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Jeg tror mange av Jihadistene har startet sin indoktrinering hjemme. Vesten er noe dritt, kvinnene er horer. Gansk provoserende at vi også må fø på dem. Anonymous poster hash: 5fe62...071 3
Sir Winston Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Åpne din lenke Sir Winston, se mannen, Hussen Abase, som sitter helt til høyre på øverste bilde. Det er mannen som sto først når hans gud utleverte frekkhetens nådegave og ble "busta" i min lenke. Her er ett "påske-egg" fra meg til deg Sir Winston, infidel! Muslim protesters and atheist conventioneers meet up Kommentarfeltet er ikke pro-islam, for å si det sånn! Denne var litt festlig: "to make fun of those muslim infidels trow tampons soaked in ketchup at them , the result is funny we did it over here they run like hell" 1
Gjest Ferie Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Leste saken også for en stund siden. Vestens velferdsgoder vil han ha, men de som bor i vesten er ikke like mye verdt som han.
Sir Winston Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Leste saken også for en stund siden. Vestens velferdsgoder vil han ha, men de som bor i vesten er ikke like mye verdt som han. Ja, det er åpenbart det britiske samfunn som har skylden: "The families’ accusations are similar to the claim from a controversial human rights group that MI5 agents were responsible for ‘radicalising’ IS killer Jihadi John."
Valar Morghulis Skrevet 4. april 2015 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2015 (endret) Legger en sak her til deg Drizzt og Sir Winston. Ingen grunn til å starte nytt emne da det ikke er så mye interesse for slike utenlandske saker generelt på forumet. Begge husker vel Rochdale councillor's son among Britons held near Turkish-Syrian border Hr. Ahmed er selvfølgelig "sjokkert, bekymret og ekstremt opprørt" over å høre at hans snille sønn som er en god muslim hvis lojalitet er til UK var på vei til IS. Han skjønner ikke hva sønnen gjorde der, han trodde han var på utplassering i Birmingham. Nå venter han på å få hjem sin sønn så han kan finne ut hva som har foregått. Rochdale councillor's son among Britons held near Turkish-Syrian border Det er noe usikkert hvor Hr. Ahmed trodde hans sønn var. Først sa han at han var på utplassering i Birmingham, så var han på ferietur; The Guardian Ahmed told the Daily Mail that the group was on holiday. “All I know is that they were on holiday and then the next thing I am told is that they have been arrested,” he was quoted as saying. In an earlier statement, Ahmed said he thought his son, who is studying for a degree in politics and sociology at Manchester University, was on a work placement in Birmingham. He was “shocked, worried and extremely upset” to hear of the arrests on the Turkish-Syrian border. Hr. Ahmed sin hjertesak; The Guardian Shakil Ahmed is known in Rochdale for campaigning on Muslim issues and has a history of supporting planning applications for new mosques and Islamic study centres. Det viser seg dog at Hr. Ahmeds sjokk ikke er særlig oppriktig i følge en venn av Hr. Ahmed; Family Had Concerns Over 'Syria-Bound' Brit Mohammed Shafiq, who is a friend of Shakil Ahmed, said of Waheed: "There were concerns in the last six months to a year about a change in his behaviour. Endret 4. april 2015 av Valar Morghulis 3
Sir Winston Skrevet 4. april 2015 #12 Skrevet 4. april 2015 Legger en sak her til deg Drizzt og Sir Winston. Ingen grunn til å starte nytt emne da det ikke er så mye interesse for slike utenlandske saker generelt på forumet. Begge husker vel Rochdale councillor's son among Britons held near Turkish-Syrian border Hr. Ahmed er selvfølgelig "sjokkert, bekymret og ekstremt opprørt" over å høre at hans snille sønn som er en god muslim hvis lojalitet er til UK var på vei til IS. Han skjønner ikke hva sønnen gjorde der, han trodde han var på utplassering i Birmingham. Nå venter han på å få hjem sin sønn så han kan finne ut hva som har foregått. Rochdale councillor's son among Britons held near Turkish-Syrian border Det er noe usikkert hvor Hr. Ahmed trodde hans sønn var. Først sa han at han var på utplassering i Birmingham, så var han på ferietur; The Guardian Ahmed told the Daily Mail that the group was on holiday. “All I know is that they were on holiday and then the next thing I am told is that they have been arrested,” he was quoted as saying. In an earlier statement, Ahmed said he thought his son, who is studying for a degree in politics and sociology at Manchester University, was on a work placement in Birmingham. He was “shocked, worried and extremely upset” to hear of the arrests on the Turkish-Syrian border. Hr. Ahmed sin hjertesak; The Guardian Shakil Ahmed is known in Rochdale for campaigning on Muslim issues and has a history of supporting planning applications for new mosques and Islamic study centres. Det viser seg dog at Hr. Ahmeds sjokk ikke er særlig oppriktig i følge en venn av Hr. Ahmed; Family Had Concerns Over 'Syria-Bound' Brit Mohammed Shafiq, who is a friend of Shakil Ahmed, said of Waheed: "There were concerns in the last six months to a year about a change in his behaviour. Ja, man blir jo ikke riktig så veldig overrasket. Du kan sitte i byrådet for alt jeg bryr meg, men er du islamist så vil din lojalitet aldri være til noe annet enn islam! 1
Valar Morghulis Skrevet 5. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2015 (endret) Vi behandler islam og dens konsekvenser som ett virus. Majoriteten av politikere og den norske kultur-elite ser ut til å tro at ved å holde "dialog" og samarbeide med moskeer/islamske "kultursentre" er det mulig å injisere en anti-dose mot den politiske og voldelige del av islam. Islamic Cultural Centre, besøkt av både Sonja fra Karl Johan og Erna Solberg rett etter Charlie Hebdo-massakren, er ett utmerket eksempel på denne ignorante tilnærming til islam/muslimske organisasjoner (les moskeer og "kultursentre) Støtter islamske fundamentalister (Sonja, se 15 sekunder inn i videoen, fantastisk akrobati i håndhilsnings-unngåelse med kvinne) Erna Solberg omfavner ekstremister Konvertitten fra Halden som er meldt drept i Syria sonet samfunnstraff ved å støvesuge og vaske gulver i moskeen. Etter angrepene i Paris, hvor 4 jøder døde i Hypercasher-gissel-tagningen slo en gjeng med norske idioter "freds-ring" rundt Central Jamaat-e Ahl-e Sunnat, en anti-semittistisk moske. Å bekjempe den politiske del av islam med islam er så kunnskapsløst, kontraproduktivt og meningsløst at jeg n e s t e n er tapt for ord. De to jeg kjenner som er "spydspissene" i å bekjempe islam med islam er begge norske konvertitter, Linda Alzaghari, som etter å ha svømt rundt i Rabita moske, på dennes diskusjonsforum islam.no (hvor hun hadde signaturen "Fanatics Fight Better" og forsvart alle diverse grupper, helt frem til Islam Net har måttet ta ett oppgjør med seg selv og har nå gjenoppstått som "sekulær praktiserende muslim". Den andre er Yousef Assidiq som i 2010 trampet sammen med Bhatti, Mohyeldeen Mohammad og rundt 3000 andre rundt i Oslo i protest mot en tegneseriefigur. Han sa den gang. Jeg konverterte til islam for ett år siden. Etter det så er jeg mektig lei av å bli mobba i media, mobba av alle sammen. For jeg følte at da jeg konverterte til islam, så konverterte jeg ut av samfunnet. Jeg begynte å bli mobba og måtte lese i avisa om mine brødre som jeg har arrangert dette sammen med - at de er kriminelle og ekstremister. Norske politikere reagerer på terror-advarsel. *kremt* Nok en fyr som har måttet gå retrett da hans brødre viste seg å være nettopp dette, fant ut at de var noe kjipe i ordbruken og har deretter måttet løpe i frykt fra den kriminelle Bhatti og blitt "samarbeids-muslim" og "ekspert på ekstremisme" i Minotenk. Islam og dens innhold må konfronteres, ikke "dialogiseres". Endret 5. april 2015 av Valar Morghulis 1
Sir Winston Skrevet 5. april 2015 #14 Skrevet 5. april 2015 Vi behandler islam og dens konsekvenser som ett virus. Majoriteten av politikere og den norske kultur-elite ser ut til å tro at ved å holde "dialog" og samarbeide med moskeer/islamske "kultursentre" er det mulig å injisere en anti-dose mot den politiske og voldelige del av islam. Islamic Cultural Centre, besøkt av både Sonja fra Karl Johan og Erna Solberg rett etter Charlie Hebdo-massakren, er ett utmerket eksempel på denne ignorante tilnærming til islam/muslimske organisasjoner (les moskeer og "kultursentre) Støtter islamske fundamentalister (Sonja, se 15 sekunder inn i videoen, fantastisk akrobati i håndhilsnings-unngåelse med kvinne) Erna Solberg omfavner ekstremister Konvertitten fra Halden som er meldt drept i Syria sonet samfunnstraff ved å støvesuge og vaske gulver i moskeen. Etter angrepene i Paris, hvor 4 jøder døde i Hypercasher-gissel-tagningen slo en gjeng med norske idioter "freds-ring" rundt Central Jamaat-e Ahl-e Sunnat, en anti-semittistisk moske. Å bekjempe den politiske del av islam med islam er så kunnskapsløst, kontraproduktivt og meningsløst at jeg n e s t e n er tapt for ord. De to jeg kjenner som er "spydspissene" i å bekjempe islam med islam er begge norske konvertitter, Linda Alzaghari, som etter å ha svømt rundt i Rabita moske, på dennes diskusjonsforum islam.no (hvor hun hadde signaturen "Fanatics Fight Better" og forsvart alle diverse grupper, helt frem til Islam Net har måttet ta ett oppgjør med seg selv og har nå gjenoppstått som "sekulær praktiserende muslim". Den andre er Yousef Assidiq som i 2010 trampet sammen med Bhatti, Mohyeldeen Mohammad og rundt 3000 andre rundt i Oslo i protest mot en tegneseriefigur. Han sa den gang. Jeg konverterte til islam for ett år siden. Etter det så er jeg mektig lei av å bli mobba i media, mobba av alle sammen. For jeg følte at da jeg konverterte til islam, så konverterte jeg ut av samfunnet. Jeg begynte å bli mobba og måtte lese i avisa om mine brødre som jeg har arrangert dette sammen med - at de er kriminelle og ekstremister. Norske politikere reagerer på terror-advarsel. *kremt* Nok en fyr som har måttet gå retrett da hans brødre viste seg å være nettopp dette, fant ut at de var noe kjipe i ordbruken og har deretter måttet løpe i frykt fra den kriminelle Bhatti og blitt "samarbeids-muslim" og "ekspert på ekstremisme" i Minotenk. Islam og dens innhold må konfronteres, ikke "dialogiseres". Tordnende bra innlegg, og helt korrekt. Dialog har vist seg å hjelpe mest på følelsene - ikke så mye på problemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå