AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg har hatt lyst til å jogge, men har ikke tredemølle eller råd til å trene på treningssenter. Trener hjemme nå, men har litt lyst til å jogge ute. Det er ganske få steder å jogge i naturen her. Hvis jeg ikke skal jogge i bare bakker, så må jeg jogge på asfalt og det betyr at det er andre mennesker der. Noen steder må jeg jogge langs med veien, og da kan det jo komme biler. Ser for meg at alle kommer til å glo, og at biler kommer til å tute eller noe. Høres helt teit ut, men ser for meg at alle er kritiske til meg. Vet jo sånn innerst inne at det ikke stemmer, men allikevel stopper de tankene meg litt. Anonymous poster hash: ccb79...32b
Gjest Runforit Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Øreplugger med høy favorittmusikk er fint. Da kan du stenge ute alt rundt deg og kun forsvinne inn i din egen verden
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Jeg har også sosialangst, men jeg løser joggeproblemet ute ved at jeg har på meg en caps eller lue langt trukket nedover ørene. I tillegg til musikk. Er det ekstra kaldt så jogger jeg i finnlandshette. Anonymous poster hash: ac924...72c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Det er vel verst de første gangene. Blir bare så selvbevisst og overtenker at jeg kommer til å gjøre feil og at jeg ser rar ut. Må vel bare hoppe i det.Anonymous poster hash: ccb79...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå