Rosewood Skrevet 4. januar 2019 #1461 Del Skrevet 4. januar 2019 9 minutter siden, Llise skrev: Interessante fingre på dette bildet, må jeg si.. Redigering gone wrong? Linken er fra henne nyeste bilde på Instagram. Hun knakk håndleddet sitt for noen uker siden da, veldig stygt brudd, og har nettopp tatt av gipsen sin. Hånda er enda litt ødelagt og fungerer ikke helt enda, sikkert litt hoven. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 4. januar 2019 #1462 Del Skrevet 4. januar 2019 16 minutter siden, Rosewood skrev: Hun knakk håndleddet sitt for noen uker siden da, veldig stygt brudd, og har nettopp tatt av gipsen sin. Hånda er enda litt ødelagt og fungerer ikke helt enda, sikkert litt hoven. Det er jeg fullt klar over, du. Usikker på om du så skikkelig etter, men her har jeg ringet rundt hva jeg mener. Et brudd i håndleddet får ikke en finger til å se slik ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. januar 2019 #1463 Del Skrevet 4. januar 2019 28 minutter siden, Llise skrev: Det er jeg fullt klar over, du. Usikker på om du så skikkelig etter, men her har jeg ringet rundt hva jeg mener. Et brudd i håndleddet får ikke en finger til å se slik ut. Ja men jeg skjønner hva du mener, det ser spesielt ut. Kanskje hun har prøvd å redigere bort et arr 🤷🏼♀️ Vet ikke hvorfor det skulle være nødvendig. Arr eller deformert finger, hva ser best ut liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 6. januar 2019 #1464 Del Skrevet 6. januar 2019 På 4.1.2019 den 18.27, Llise skrev: Interessante fingre på dette bildet, må jeg si.. Redigering gone wrong? Linken er fra henne nyeste bilde på Instagram. Wtf har hun redigert håndleddet tynnere¿! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 7. januar 2019 #1465 Del Skrevet 7. januar 2019 På siste snap ser fingrene like ut som på bildet det linkes til her. Tror ikke hun har redigert noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 7. januar 2019 #1466 Del Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, Lurvetjofsa skrev: På siste snap ser fingrene like ut som på bildet det linkes til her. Tror ikke hun har redigert noen ting. Jeg sjekket nå og det var ikke likt i det hele tatt. Der så hånden og fingrene helt normale ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 7. januar 2019 #1467 Del Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, Llise skrev: Jeg sjekket nå og det var ikke likt i det hele tatt. Der så hånden og fingrene helt normale ut. Jeg synes det der likt ut. Langfingeren ser jo fortsatt ganske brei ut og vinkelen er ikke helt den samme. Lyset er også helt annerledes. Hvorfor skulle hun ha redigert håndleddet og fingrene sine? Ikke ble det fin «redigering» heller. Kanskje det er speilet som gir den rare fasongen, men hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. januar 2019 #1468 Del Skrevet 7. januar 2019 Hun kommenterte vel selv «vet ikke hva som skjer med hånda mi på dette bildet.» hadde vel ikke gjort det hvis hun hadde redigert den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 7. januar 2019 #1469 Del Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, SKE87 skrev: Hun kommenterte vel selv «vet ikke hva som skjer med hånda mi på dette bildet.» hadde vel ikke gjort det hvis hun hadde redigert den? Jeg så kun bildet på Instagram, og hun hadde ikke skrevet det der. Jeg leser ikke bloggen, men gikk inn der nå og der har hun kommentert hånda, ja. Så da er jo saken grei :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 20. januar 2019 #1470 Del Skrevet 20. januar 2019 Hørte på podcasten hun har med venninnen, orket ikke høre mer fordi de reklamerer så mye for ræl som ikke fungerer! 😑 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 19. februar 2019 #1471 Del Skrevet 19. februar 2019 Er det noen som hørte den uredigerte versjonen av podcasten om Anne Brith? Hva var greia egentlig? Ble hun kalt for Anne Dritt?🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahasor Skrevet 19. februar 2019 #1472 Del Skrevet 19. februar 2019 56 minutter siden, lysestake skrev: Er det noen som hørte den uredigerte versjonen av podcasten om Anne Brith? Hva var greia egentlig? Ble hun kalt for Anne Dritt?🤨 Jeg hørte deler av det. Hørte ikke om de sa Anne Dritt, men hvis de gjorde det, var det seriøst noe av det mildeste de sa. De kalte henne så utrolig mye stygt. Jeg kan skjønne at Ann Britt provoserer, og at KA og Belinda snakker rett fra levra, men dette var ufine greier. Det ironiske er at KA flere ganger løpet av episoden sier at ho er så snill mot mennesker. Lurer på hvem ho prøver å overbevise; oss eller seg selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 19. februar 2019 #1473 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg fikk bare med meg den redigerte episoden. Hva var det som ble sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 19. februar 2019 #1474 Del Skrevet 19. februar 2019 9 minutter siden, Mahasor skrev: Jeg hørte deler av det. Hørte ikke om de sa Anne Dritt, men hvis de gjorde det, var det seriøst noe av det mildeste de sa. De kalte henne så utrolig mye stygt. Jeg kan skjønne at Ann Britt provoserer, og at KA og Belinda snakker rett fra levra, men dette var ufine greier. Det ironiske er at KA flere ganger løpet av episoden sier at ho er så snill mot mennesker. Lurer på hvem ho prøver å overbevise; oss eller seg selv. Det er akkurat det jeg mener er så selvmotsigende. Hun hevder å være så grei og snill med andre, samtidig driver hun med dette? Synes ikke noe om AB og har aldri lest bloggen hennes men dette er jo rett og slett slemt. Går an å kritisere på en konstruktiv måte. Så skjønner jeg ikke greia om at bloggere skal "ta" andre bloggere i podcastene sine når de alle sitter i samme gjørma. Barnslig av KA som tidligere har opplevd ufine kommentarer fra folk, der hun la ut en videoblogg og gråt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 19. februar 2019 #1475 Del Skrevet 19. februar 2019 Den podden var virkelig ikke ille i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahasor Skrevet 19. februar 2019 #1476 Del Skrevet 19. februar 2019 7 minutter siden, Kartoffel skrev: Jeg fikk bare med meg den redigerte episoden. Hva var det som ble sagt? Nå vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive uten at det blir moderert, men kan prøve (så får dere heller rette på meg) At det er synd på noen små som må leve med dette, at AB er psyco/virker som det feiler ho noe, at ho i Bloggerene virker som ho bare er ute etter pi**, at det er synd på ex’en, de la ut om saken som ble nevnt i DN... De dro det LANGT! Jeg er ikke fan av AB og måten hun drive på, men ingen fortjener noe sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 19. februar 2019 #1477 Del Skrevet 19. februar 2019 23 minutter siden, Mahasor skrev: Nå vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive uten at det blir moderert, men kan prøve (så får dere heller rette på meg) At det er synd på noen små som må leve med dette, at AB er psyco/virker som det feiler ho noe, at ho i Bloggerene virker som ho bare er ute etter pi**, at det er synd på ex’en, de la ut om saken som ble nevnt i DN... De dro det LANGT! Jeg er ikke fan av AB og måten hun drive på, men ingen fortjener noe sånn. Har ikke hørt pod’en, men utfra det du skriver her, er jeg helt enig med Andersen/ Jakobsen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 19. februar 2019 #1478 Del Skrevet 19. februar 2019 De dro det langt. Men det var jo ikke noe nytt og ingenting vi ikke visste fra før - eller som 90% av alle som leser bloggen allerede har tenkt tidligere? Det ble bare satt ord på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 19. februar 2019 #1479 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) 16 timer siden, Mahasor skrev: Nå vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive uten at det blir moderert, men kan prøve (så får dere heller rette på meg) At det er synd på noen små som må leve med dette, at AB er psyco/virker som det feiler ho noe, at ho i Bloggerene virker som ho bare er ute etter pi**, at det er synd på ex’en, de la ut om saken som ble nevnt i DN... De dro det LANGT! Jeg er ikke fan av AB og måten hun drive på, men ingen fortjener noe sånn. Utenom den 3. Påstanden samsvarer det meste med det mange i denne tråden også har uttrykt. Mulig måten det formidlet på gjorde det ille. Man har jo lenge etterspurt noen som tørr å heve stemmen sin og sette lys på det AB driver med. Men som sagt mulig formidlingen var ufin og overdreven. Endret 20. februar 2019 av Picketfence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahasor Skrevet 19. februar 2019 #1480 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Picketfence skrev: Utenom den 3. Påstanden harmoniserer jo det meste med hva flertallet i denne tråden også har uttrykt (det med P*** vet jeg ikke noe om. Tenkte ikke over det når jeg så AB i bloggerne). Mulig måten det formidlet på gjorde det ille. Men man har jo lenge etterspurt noen som tørr å heve stemmen sin og sette lys på det AB driver med. Men som sagt mulig formidlingen var ufin og overdreven. Jeg er veldig i mot hvordan AB driver på, og tenkte i starten at «hei, flott at noen tør å si no» Men valg av ord og metode for å få frem poenget sitt gjorde at det ble mer drittslenging enn hva godt er. Aldri om de hadde valgt samme ord om ho hadde sittet der med de. Når de i tillegg snakker seg selv opp (at de er så snille, gode mennesker, godt likt) så blir det egentlig litt kvalmt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg