Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Tror Eirin sletta det hun hadde skrevet :P Med god grunn vil jeg si, dette er bare flaut for hennes del!

Åå :(  Haha uff ja, noe så tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå :(  Haha uff ja, noe så tåpelig

Husker kommentarene til Eirin på det innkjøp innlegget, de ble slettet fort i ettertid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA fant ikke en mindre str på jakken? Satt jo ikke stramt over armene den.... 😂

Uvenner pga en jakke!!? En gul og lite fin kåpe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA fant ikke en mindre str på jakken? Satt jo ikke stramt over armene den.... 😂

Uvenner pga en jakke!!? En gul og lite fin kåpe?

Ja, den så jo aaalt for liten ut 🙈 hun blir fly forbanna når ett par stykker i kommentarfeltet kommenterer størrelsen 🙊😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også er hun uvenn med Belinda Jakobsen for at hun fikk låne en fake Chanel veske som Kristina ikke ante var fake? Tok masse bilder av den på bloggen og flere lesere kommenterte at den var falsk. Og Ida Wulff og Kristina driver å disser Belinda seg i med å kommentere "låne Chanel veska mi" til hverandre... Kristina skulle jo til og med til California med Belinda?? Kan jo hende det ligger noe mer bak da, for det virker veldig rart..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er hemmelig

Herreguuud! Hun skal vel bare en vanlig tur til Oslo eller noe, photoshoot for Fjordland grøt eller Funlight saft. Tviler på at det er så spennende at hun må holde det hemmelig. Er bare for at folk skal lure og grave. Primadonna indeed!

Endret av Rosewood
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Også er hun uvenn med Belinda Jakobsen for at hun fikk låne en fake Chanel veske som Kristina ikke ante var fake? Tok masse bilder av den på bloggen og flere lesere kommenterte at den var falsk. Og Ida Wulff og Kristina driver å disser Belinda seg i med å kommentere "låne Chanel veska mi" til hverandre... Kristina skulle jo til og med til California med Belinda?? Kan jo hende det ligger noe mer bak da, for det virker veldig rart..

Hun er så dramatisk. Ser for mye på Keeping Up with the Kardashians, og har nok innsett at hennes liv ikke er like spennende og dramatisk, så da må hun lage litt drama sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud! Hun skal vel bare en vanlig tur til Oslo eller noe, photoshoot for Fjordland grøt eller Funlight saft. Tviler på at det er så spennende at hun må hemmelig. Er bare for at folk skal lure og grave. Primadonna indeed!

Hun la jo ut bilde av billetten sin på snapchat, ikke så vanskelig å finne ut hvor hun skulle når tidspunkt for avreise er synlig og alle avganger kan finnes på avinor sine nettsider. Spesielt å være SÅ opphengt i å virke spennende og mystisk, hun reiste jo ikke akkurat til andre enden av verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la jo ut bilde av billetten sin på snapchat, ikke så vanskelig å finne ut hvor hun skulle når tidspunkt for avreise er synlig og alle avganger kan finnes på avinor sine nettsider. Spesielt å være SÅ opphengt i å virke spennende og mystisk, hun reiste jo ikke akkurat til andre enden av verden.

Vil tro det kommer på bloggen i løpet av neste innleggene. Jeg syns det er spesielt å være SÅ opphengt i hvor hun skal at man sjekker flytider på snap for så å sjekke hvilket fly det er på avinor:P Endret av superdupermeg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det kommer på bloggen i løpet av neste innleggene. Jeg syns det er spesielt å være SÅ opphengt i hvor hun skal at man sjekker flytider på snap for så å sjekke hvilket fly det er på avinor:P

Vel, SÅ opphengt er ikke jeg heller, men ifølge kommentarer på facebook-siden hennes så finnes det noen som er det :P Poenget mitt er uansett at man ikke legger ut sånne små "hint" dersom det er veldig viktig for en å holde ting for seg selv. Tror alle rosabloggere har tusen små detektiver hver, og det er hun vel klar over allerede. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, SÅ opphengt er ikke jeg heller, men ifølge kommentarer på facebook-siden hennes så finnes det noen som er det :P Poenget mitt er uansett at man ikke legger ut sånne små "hint" dersom det er veldig viktig for en å holde ting for seg selv. Tror alle rosabloggere har tusen små detektiver hver, og det er hun vel klar over allerede.

Jeg tolket det heller ikke som om du nødvendigvis hadde giddet å sjekke ut:) Jeg bare klarer ikke skjønne at noen faktisk synes det er så viktig å vite hvor en blogger er:P jeg leser selv flaut mange blogger og følger flere av de på snap osv, men så spennende synes jeg ikke de er:P

(Shit, begynner jeg å bli voksen kanskje?:P)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. september 2015 at 16.44, Holititten skrev:

Hun er så dramatisk. Ser for mye på Keeping Up with the Kardashians, og har nok innsett at hennes liv ikke er like spennende og dramatisk, så da må hun lage litt drama sjæl.

*slettet

Endret av elinel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommentarene er fjernet nå. Hva sto det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kommentarene er fjernet nå. Hva sto det?

Tror det sto noe med at hun burde skjule klokkeslettet, siden det bare gikk et fly fra Kjevik akkurat da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...