Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjør hun? Ser ikke annet enn en ordinær jente med retusjert, oversminket ansikt,,,

Hva er det som er så bra?

Hun ser da flott ut! Er jo helt klart at hun har gått en del ned i vekt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KA lurer på om det finnes noen ferdige WOD oppsett.

Altså....trener ikke hun Crossfit? Noe av det første en lærer om er jo Cindy og de andre "damene".... 😮 (altså ferdige treningsøkter Som er kjente i cf-miljøene og som ligger beskrevet på nett)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA lurer på om det finnes noen ferdige WOD oppsett.

Altså....trener ikke hun Crossfit? Noe av det første en lærer om er jo Cindy og de andre "damene".... (altså ferdige treningsøkter Som er kjente i cf-miljøene og som ligger beskrevet på nett)

Hun har vel ikke vært der mer enn noen få ganger, sikkert ikke fått med seg alt da vettu, eller  lærer du alt om en ting iløpet av en time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel ikke vært der mer enn noen få ganger, sikkert ikke fått med seg alt da vettu, eller  lærer du alt om en ting iløpet av en time?

Jo de ulike wod'ene får du vite om...ikke i detslj hva hver enkelt består i, men at det finnes x antall predefinerte (hundrevis?) wods burde hun jo vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de ulike wod'ene får du vite om...ikke i detslj hva hver enkelt består i, men at det finnes x antall predefinerte (hundrevis?) wods burde hun jo vite. :)

Ser ikke problemstilingen din? Du lærer jo ikke alle hundrevis av WOD på en time eller to, er ganske naturlig å spørre om noen vet hvor man kan finne flere eksempler. Dette er virkelig ingenting å ta hun på, latterlig spørr du meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke være frekk eller hva Kristina? Gosh :roll:

Innlegget er ryddet for sitat fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemstilingen din? Du lærer jo ikke alle hundrevis av WOD på en time eller to, er ganske naturlig å spørre om noen vet hvor man kan finne flere eksempler. Dette er virkelig ingenting å ta hun på, latterlig spørr du meg.

Nei, en lærer ikke innholdet i wodene, men en får vite at de finnes og at de kan hentes på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en lærer ikke innholdet i wodene, men en får vite at de finnes og at de kan hentes på nett.

Er jo nettopp derfor hun spørr da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hun kan google "wods", så kommer dette opp

http://wodwell.com/wods/

Men er det så farlig om hun spurte folk hvor hun kunne finne disse woods? Om noen hadde noe tips til hvor? Det er jo en ikke-problemstilling. Blir tullete å skulle ta henne på noe så idiotisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke være frekk eller hva Kristina? Gosh :roll:

Innlegget er ryddet for sitat fra blogg.

- Pavilion, mod

Link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun ser utrolig bra ut for tiden.

Jeg synes også hun er pen, men hun hadde sett mye penere ut om hun roet litt ned på solarium/selvbruning/hva-enn-det-er-som-gir-henne-den-oransje-undertonen, og tonet ned sminken littegranne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet pris på den nye bilen hennes? Hun er jammen meg heldig som har så fin bil, vurderer å leie ut gamle leiligheten sin å kjøpe ny og større... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet pris på den nye bilen hennes? Hun er jammen meg heldig som har så fin bil, vurderer å leie ut gamle leiligheten sin å kjøpe ny og større... 

Lurer jeg på og, kan da ikke være billig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart hun er lykkelig når pengene bare renner inn. :legrine:

Når bloggen dør ut sitter hun i alle fall igjen med en fin leilighet og masse leieinntekter. Er hun smart så slipper hun å ha en vanlig 8-16 jobb igjen noen gang.

Endret av lisamari
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på og, kan da ikke være billig?

BMW 1-serie er alt som står om den, men denne på finn.no er ikke så ulik. Koster 379.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...