Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger.

Og for et pinlig tilgjort innlegg.
  • Liker 5
Skrevet

Hun bor i Kristiansand, hun kjenner nok veldig mange som har båt.

• Liker 3
Skrevet

Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare.

• Liker 3
Gjest baremeg89
Skrevet

Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare.

For å ikke glemme kyssebilder på snap der hun skjuler ansiktet hans :fnise:

Skrevet

Hun er så fjortis (en fjortis på 25 år....)😂

• Liker 6
Skrevet

Hun har svart at dette er en hun dater, men ikke er kjæreste med enda..

Gjest Keikolina
Skrevet

Hun er så fjortis (en fjortis på 25 år....)😂

Hæ? Trodde hun var 19-20 jeg 😁
Skrevet

Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang.

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Trodde hun var 19-20 jeg 😁

Nettopp......😏

Skrevet

Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang.

Dette er resultatet av glasurgenerasjonen (som jeg selv er en del av. Litt flaut)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner samt. svar. 

- Pavilion, mod

Gjest baremeg89
Skrevet

Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt..

Jaja :)

Skrevet

Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt..

Jaja :)

samme sier jeg, hun har jo selv sagt at hun dater en person. Kan ikke regne det som spekulasjoner da....

• Liker 1
Skrevet

Mange slike svake kvinner nu til dags.

Gjest miuen
Skrevet

Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil...

Skrevet

Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil...

Hotelansatte gjør ikke sånt for noen, de kan miste jobben pga det.

Skrevet

Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer... 

• Liker 1
Gjest miuen
Skrevet

Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer...

For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei 😂

Skrevet

For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei

Tror ikke du helt har forstått hva dette innlegget er...

• Opprett ny...