LoveTrain Skrevet 3. juli 2015 #361 Del Skrevet 3. juli 2015 Sikkert fått en del igjen på skatten + feriepenger. Kunne sikkert kjøpt meg en veske jeg også hvis jeg plutselig fikk litt ekstra å rutte med:) De tjener jo rått på bloggingen, så hun lider neppe noen nød hvis hun sløser litt i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. juli 2015 #362 Del Skrevet 3. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. juli 2015 #363 Del Skrevet 3. juli 2015 Hva tror dere genererer flest klikk, følgere på Instagram og Snapchat, delinger på Facebook, delinger på Pinterest, fremtidige ambassadør-, annonse- og sponsoravtaler? 1) En veske kjøpt for 499,- på Cubus 2) En veske som man helst har ventelister på, som kun kan kjøpes i enkelte eksklusive butikker, som man ellers kun ser i Vouge og i sladderblader om de kongelige. Om dere hater det faktumet at noen kan blåse av mer på ei veske - enn hva dere tjener i løpet av én måned og bretter ut om det i alle nettfora & kommentarfelt dere kommer over Så gjør dere bloggeren en stor tjeneste. Det er bedre for hennes lommebok at dere hater henne. Og klikker dere innom Snapchat, Instagram, YouTube, Facebook & bloggen hennes - enn at dere ikke leser den i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 3. juli 2015 #364 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har ikke noe i mot at hun tjener på mine klikk, eller hater at hun kan bruke flere titusen kroner på vesker. Jobben fasinerer meg, og hvordan de fremstiller at det er så hardt og at de aldri har ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. juli 2015 #365 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har ikke noe i mot at hun tjener på mine klikk, eller hater at hun kan bruke flere titusen kroner på vesker. Jobben fasinerer meg, og hvordan de fremstiller at det er så hardt og at de aldri har ferie. Hun lever av hva andre forbinder med fritid. Hun får tjenester andre betaler for mot at hun omtaler det Bloggere er i en helt særegen stilling. De hover inn annonseinntekter og sponsing mot omtale, Men de er IKKE frikjøpte journalister og trenger ikke forholde seg til de etiske retningslinjene eller vær-varsom " som alle andre ". Og selskapene som velger å bruke bloggere i markedsføringen av sitt produkt jubler. De får vanvittig mye mer igjen for å sponse et par toppbloggere Kontra hva de ville ha gjort ved å annonsere i to av landets største tabloidaviser. Selv om det siste trolig ville ha kostet enda mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 3. juli 2015 #366 Del Skrevet 3. juli 2015 Hun lever av hva andre forbinder med fritid. Hun får tjenester andre betaler for mot at hun omtaler det Bloggere er i en helt særegen stilling. De hover inn annonseinntekter og sponsing mot omtale, Men de er IKKE frikjøpte journalister og trenger ikke forholde seg til de etiske retningslinjene eller vær-varsom " som alle andre ". Og selskapene som velger å bruke bloggere i markedsføringen av sitt produkt jubler. De får vanvittig mye mer igjen for å sponse et par toppbloggere Kontra hva de ville ha gjort ved å annonsere i to av landets største tabloidaviser. Selv om det siste trolig ville ha kostet enda mer. Jeg vet. Men det er vel noe med at dersom man ikke jobber, så har man heller aldri ferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. juli 2015 #367 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg vet. Men det er vel noe med at dersom man ikke jobber, så har man heller aldri ferie. Jeg er litt usikker på hvordan hun gjør det ifht feriepenger, egenmelding, sykemelding, mamma/pappaperm, pensjonspoeng, etc, dersom det skulle bli aktuelt. Og hva man anerkjenner som jobb og fritid er veldig subjektivt. Noens fødsel, dåp, bryllup, begravelse og fritid er andres levebrød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. juli 2015 #368 Del Skrevet 3. juli 2015 ER jo bare å bruke feeden, så får ikke bloggerne klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 3. juli 2015 #369 Del Skrevet 3. juli 2015 Kristina og IdaW (sikkert IdaWulff) gjør narr av Belinda i kommentarfeltet i nyeste innlegg, virker det som. Hvordan vet du at det er rettet mot hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. juli 2015 #370 Del Skrevet 3. juli 2015 Fordi 50 000 +++ som hun bruker på vesker er mer enn 2 månedslønninger for meg Og fordi hun sier jobben hennes er så hard, og at hun skulle ønske hun hadde en vanlig 8-16 jobb (bullshit). Jeg gleder meg til den dagen hun har en A4 jobb Det er nok ikke så fint og flott som hun "tror" og sier. Vel, det er jo bare å slutte med bloggen og få en "normal" jobb. Hvis det å være blogger er så himla hardt og hun vil ha en vanlig jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. juli 2015 #371 Del Skrevet 3. juli 2015 Hun er så fjortis til å straks være 25! Hinter om at hun har fått kjæreste, men bekrefter ingenting. Har vært med gutta på båttur - sååå awesome. Bare Meg og gutta liksom. Minner meg om et par av fjortisjentend jeg har på face...😂🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 4. juli 2015 #372 Del Skrevet 4. juli 2015 Spiller hun dum med å skrive "våknet"? "Jeg ble våknet av Ida". Ingen voksne mennesker hadde vel noen gang skrevet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 4. juli 2015 #373 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Spiller hun dum med å skrive "våknet"? "Jeg ble våknet av Ida". Ingen voksne mennesker hadde vel noen gang skrevet det? Hun skriver veldig mye rart. Som f.eks. "I helga har jeg lyst å ut" og "Jeg savner hjem". Ut er ikke et verb. Vet at mange sier og skriver dette, men det høres og ser helt feil ut, noe det også er. Også kan man si "jeg savner hjemmet mitt" eller "jeg savner å være hjemme". Blir helt tullete i hodet av å lese det og skjønner ikke at folk henger seg på sånne teite språkfeil. Endret 4. juli 2015 av lisamari 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahasor Skrevet 4. juli 2015 #374 Del Skrevet 4. juli 2015 Hun skriver veldig mye rart. Som f.eks. "I helga har jeg lyst å ut" og "Jeg savner hjem". Ut er ikke et verb. Vet at mange sier og skriver dette, men det høres og ser helt feil ut, noe det også er. Også kan man si "jeg savner hjemmet mitt" eller "jeg savner å være hjemme". Blir helt tullete i hodet av å lese det og skjønner ikke at folk henger seg på sånne teite språkfeil. Mange her på sørlandet som både skriver og snakker sånn.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. juli 2015 #375 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Spiller hun dum med å skrive "våknet"? "Jeg ble våknet av Ida". Ingen voksne mennesker hadde vel noen gang skrevet det? Det er et vanlig sørlandsord. Tillegg: 'Lyst å ut' er også vanlig på sørlandet. Men hun bør passe litt på det og huske at det er bokmål hun skriver. Endret 4. juli 2015 av lizzie_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 4. juli 2015 #376 Del Skrevet 4. juli 2015 Det er et vanlig sørlandsord. Når man lever av å skrive burde man kanskje holde seg til bokmål eller nynorsk. Ikke dialekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. juli 2015 #377 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Når man lever av å skrive burde man kanskje holde seg til bokmål eller nynorsk. Ikke dialekt. Hehe ja, la det akkurat til i innlegget over. Poenget mitt er uansett at hun ikke spiller dum, hun bare blander inn dialekt i skrivingen sin, noe som er relativt fort gjort. Endret 4. juli 2015 av lizzie_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 5. juli 2015 #378 Del Skrevet 5. juli 2015 Mange her på sørlandet som både skriver og snakker sånn.. "Sørlandsk" er ikke et skriftspråk.. Det er faktisk bare bokmål og nynorsk som er godkjent som skriftspråk her i Norge, og dialektuttrykk hører ingen sted hjemme i skirftspråket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 5. juli 2015 #379 Del Skrevet 5. juli 2015 "Sørlandsk" er ikke et skriftspråk.. Det er faktisk bare bokmål og nynorsk som er godkjent som skriftspråk her i Norge, og dialektuttrykk hører ingen sted hjemme i skirftspråket. Men gjelder det for blogging også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 5. juli 2015 #380 Del Skrevet 5. juli 2015 Men gjelder det for blogging også? Selvsagt. Ihvertfall om man vil bli tatt seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg