Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Men nå ikke den da tolles ved innreise i Norge?

Jo ;) Om hun gidder det denne gangen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare det at logoen er speilvendt burde jo få det til å blinke noen varsellamper hos KA, men neida.

ser man på logoen på den falske er jo C-ene helt inn i hverandre, på orginal er de mer fra hverandre med denne runde saken i midten. C-ene er jo også mer c-formet på den orginale. På den veska til belinda er der mer s-aktig, om du er med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jo ;) Om hun gidder det denne gangen.

Var det ikke KA som fikk litt tollertrøbbel tidligere?, eller forveksler jeg henne med en annen proff-blogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke KA som fikk litt tollertrøbbel tidligere?, eller forveksler jeg henne med en annen proff-blogger?

Hun har stadig vekk litt trøbbel med tollen 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hun har stadig vekk litt trøbbel med tollen 🙈

Jeg forstår ikke at hun tør. Særlig når hun vet at det hun gjør er ulovlig.

Greit nok, det går ingen menneskeliv tapt, men hun i sitt verv som forbilde, oppmuntrer jo dermed til lovstridigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra for deg, men det er ikke alle som er så sykt opptatt av merker, poenget mitt er at når man begynner å studere orginal og fake, så er det jo betydelig forskjell. Rart ikke KA merket det med tanke på materiale.

Ja,det er bra for meg ;) Men så er jeg litt for opptatt av designervesker.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lalalala59

På Snapchat nå så har hun hvert fall lagt ut bilder av poser fra varehusene, så denne gangen er det nok ekte vare.

Tviler på at hun har lært av forrige feil, så hun går nok på rødt i tollen igjen :ler:

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Snapchat nå så har hun hvert fall lagt ut bilder av poser fra varehusene, så denne gangen er det nok ekte vare.

Tviler på at hun har lært av forrige feil, så hun går nok på rødt i tollen igjen :ler:

Hva slags poser har hun lagt ut?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags poser har hun lagt ut?

L v. Hermes. Saint laurent. Celine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L v. Hermes. Saint laurent. Celine.[/q uote]

Såpass :) Blir spennende å se hva hun har kjøpt.

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass :) Blir spennende å se hva hun har kjøpt.

Kommer nok ikke til å vise det frem....

Endret av SKE87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Er det bare jeg som synes det er noe vel blærete og krampeaktig å legge ut bilder av noen poser med logo på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes det er noe vel blærete og krampeaktig å legge ut bilder av noen poser med logo på?

Nei :P

Som jeg skrev for et par dager siden - hun er så sykt strebersk at det blir helt komisk å se på

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nei :P

Som jeg skrev for et par dager siden - hun er så sykt strebersk at det blir helt komisk å se på

Hun minner meg litt om enkelte jenter her i byen. Fredag etter skoletid drar de i hopetall til Primark og kjøper klær, bruker/viser klærne fram i helga, og på mandag returnerer de alt tilbake til Primark. Dermed har de nye klær hver helg og alle tror de er stinn av penger. Men det beste er pappveskene fra ymse luksusparfymerier. De brukes for å skape illusjonen om å være velbeslått. Det er bare at det ser litt vel wanna-be ut når bunnen er teipa sammen med gaffateip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo morsomt da, at hun klarer å posere på en måte som viser så mange papirposer med logoer på, på en gang :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun minner meg litt om enkelte jenter her i byen. Fredag etter skoletid drar de i hopetall til Primark og kjøper klær, bruker/viser klærne fram i helga, og på mandag returnerer de alt tilbake til Primark. Dermed har de nye klær hver helg og alle tror de er stinn av penger. Men det beste er pappveskene fra ymse luksusparfymerier. De brukes for å skape illusjonen om å være velbeslått. Det er bare at det ser litt vel wanna-be ut når bunnen er teipa sammen med gaffateip.

Primark er jo billigbutikk..?
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei hun nå.... Av 10 innlegg leser jeg kanskje ett 😴 Går i det samme hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo morsomt da, at hun klarer å posere på en måte som viser så mange papirposer med logoer på, på en gang :ler:

Men nå har hun nå handla da... dyre vesker og ting... Og hun skal visst fortolle. så hun må jo bare kose seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt kleint hvordan alle bloggerne går til innkjøp av de samme veskene hele tiden.... En starter, også henger alle seg på. Ikke bare det samme merket, men omtrent den samme modellen. KA har jo valgt seg ut akkurat den samme veska som Lene Orvik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...