Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, Femilie skrev:

Der sank hun flere hakk fra det gode inntrykket jeg hadde av henne fra podcasten. 

Noen ganger burde bloggere la en andrepart lese gjennom innlegget før de publiserer og driter seg ut.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer saklige motargumenter i kommentarfeltet og nok en gang svarer hun med "takk for at du delte din mening :)" hun virker ikke særlig opplyst når hun først kommer med meningen sin for så å løpe tom for argumenter, jeg har stilt spørsmålstegn ved det tidligere og jeg spør igjen, hvorfor skrive noe man vet det blir diskusjon av uten å følge opp videre? Det provoserer meg faktisk litt, at hun skriver hva enn hun vil og mener, for så å lukke øynene med en gang hun har trykket publiser.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Takk for at du delte din mening 🙂»

Argh! 😤

Kjenner jeg blir skikkelig irritert når hun svarer slik! Spesielt når personen har skrevet et langt og utfyllende innlegg, saklig og konstruktivt og en smule kritisk, men også noe positivt. Og så er det alt hun svarer. Det er så ufint og spydig synes jeg, man kan jo PRØVE å se ting fra andres synspunkt? Greit om hun er uenig, men skriv det da vel? På en grei måte. «Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke helt enig i det.» et eller annet sånn. 

Det er akkurat slik Ida Wulff også svarer sine kritiske lesere. Det er så irriterende 🙄 man må da skjønne at folk kan ha andre meninger enn deg, og kommer du med et innlegg som handler om politikk og aktuelle saker og nyheter, i det hele tatt en mening, så bør du være forberedt på at noen vil være uenige med deg, og kunne svare dem ordentlig. Sånn hvis man har lyst til å bli tatt seriøst da. Ellers burde man holde seg til innlegg om sminke og hårprodukter. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, new level of whataboutism.

Hun virker ikke så ekstremt opplyst, for å si det mildt. 6 millioner kroner skulle heller vært brukt på eldreomsorgen? Jeg er helt enig i at de eldre må få bedre omsorg enn de har i dag, men dette kan man jo si om så mangt staten bevilger penger til, som kultur/kunst osv.

Dessuten er jo 6 millioner kroner en dråpe i havet på den skalaen som eldreomsorgen er i. Utgiftene til eldreomsorg i Norge var på rundt 114 MILLIARDER kroner i 2017. 6 millioner kroner er 0.005% av dette. (referanse: https://www.pensjonistforbundet.no/side/64-fakta-om-eldre-i-norge)'

Jeg synes det er på høy tid at bloggpolitiet styrkes, da det er åpenbart at majoriteten av bloggere ikke klarer å forholde seg til norske lover. Hadde de klart dette, hadde vi ikke hatt behov for et bloggpoliti i utgangspunktet. Dessuten - om man faktisk ikke har noe å skjule eller være redd for å bli "busta" for, hvorfor være så negativ til tiltaket?

Endret av Rubella
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til informasjon noenlunde det samme i kommentarfeltet hennes. Blir spennende å se om den går gjennom modereringa.

Ser "økonomen" har skrevet en særdeles saklig kommentar også, som hun besvarte med "takk for deling av din mening:)". Passiv-aggressiv much?

Imgur for de som ikke vil gi klikk:

https://imgur.com/a/OtJFY98

Endret av Rubella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Rubella skrev:

Jeg skrev til informasjon noenlunde det samme i kommentarfeltet hennes. Blir spennende å se om den går gjennom modereringa.

Ser "økonomen" har skrevet en særdeles saklig kommentar også, som hun besvarte med "takk for deling av din mening:)". Passiv-aggressiv much?

Imgur for de som ikke vil gi klikk:

https://imgur.com/a/OtJFY98

Var den jeg også reagerte på... han var jo bare hyggelig, saklig og informativ? Han var ikke liksom direkte uenig i henne, skjønner derfor ikke det spydige svaret hennes.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosewood skrev:

Var den jeg også reagerte på... han var jo bare hyggelig, saklig og informativ? Han var ikke liksom direkte uenig i henne, skjønner derfor ikke det spydige svaret hennes.. 

Kan ha vært en "hun" også (beklager pirk :P ) Men ja, helt enig med deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rubella skrev:

Kan ha vært en "hun" også (beklager pirk :P ) Men ja, helt enig med deg!

Haha tenkte ikke over at jeg skrev han 😂 skulle kanskje ha skrevet h*n. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 1.10, ti10 skrev:

Synes det med "Takk for at du delte din mening" er mer eller mindre innafor, relativt nøytralt, i hvert fall. Svarene hun hun ga kritikerne i det "ikke vennegjeng"-innlegget var direkte usympatiske. Ble litt skuffet og overrasket, hun kunne jo bare ha lagt seg flat og sagt at hun skrev med sin situasjon som utgangspunkt, men at hun forstår at det faktisk er verre å ikke ha venner i det hele tatt. Likte ikke de nebbete svarene hun kom med, hun burde ha holdt seg for god til det, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hege1980 skrev:

KA på fylla med snapchat, bare å vente på fortsettelse ut over natta.. tipper det blir sletting og angst i morgen.🙄

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Crossfitter skrev:

Hva heter hun på snap?

ladyyyka. Første snap ble slettet like etter min første post her🤣 de sang Bitch Hør Her 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Elsker podden, men irriterer meg litt over at de reklamerer for goodforme der 😛 og nå i dag; beauty bombs. Det er så mye reklame OVERALT, det går ikke an å slippe unna noen sted liksom.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rosewood skrev:

Elsker podden, men irriterer meg litt over at de reklamerer for goodforme der 😛 og nå i dag; beauty bombs. Det er så mye reklame OVERALT, det går ikke an å slippe unna noen sted liksom.

Det er jo ganske forståelig at de ønsker en form for inntekt når de har mulighet til det. Synes de reklamesekvensene de har er innafor. mye verre med de poddene som har spilt inn reklame på forhånd og bare  plasserer de midt i en historie, og bryter opp flyten. Dette gjør både synnøve og vanessa, og tusvik og tønne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nettroll skrev:

Det er jo ganske forståelig at de ønsker en form for inntekt når de har mulighet til det. Synes de reklamesekvensene de har er innafor. mye verre med de poddene som har spilt inn reklame på forhånd og bare  plasserer de midt i en historie, og bryter opp flyten. Dette gjør både synnøve og vanessa, og tusvik og tønne.

Joda, skjønner det, jeg bare føler det blir litt unaturlig der liksom. Men nå er jeg også lei av alt som har med goodforme å gjøre, så toleransen min der er nok veldig lav 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Godt innlegg ang baker-Kristina og AR i dag, liker at hun står opp for baker-Kristina. For jeg tror 100% på henne når hun sier hun elsket kakene fra henne. Og alle kan jo selv se at de er rålekre.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese KA sin blogg lengre for hun leverer det mest intetsigende innholdet, men måtte inn å lese innlegget vedrørende bakebråket. To tomler opp, står respekt i at hun tar et oppgjør med denne oppførselen og viser sin støtte til «den svakere parten», altså hobbybakeren. Hun tør å stikke hånden i vepsebolet og jeg håper folk får øyene opp for den fordelige oppførselen til Anna, både lesere og samarbeidspartnere.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har begynt med samme filter på bilder på IG som Lene Orvik nå. Skjønner liksom ikke at det filteret der er det nye store? Ser jo ut som man nettopp har ristet pledd og puter og så tar man bilde slik at alt støv etc. kommer med i det man knipser.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • Opprett ny...