Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forbruk på høyt nivå! Hadde jeg hatt så mye penger, ingen forpliktelser og kun meg selv å tenke på, ja da hadde jeg stort sett vært på reise for å oppleve verden!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun skriver på bloggen i dag at det er tabu å fremme et sunt kosthold. Er det virkelig det? Må si jeg aldri har opplevd det,  og har ingen problemer med å snakke om hva jeg spiser av sunn mat, dele sunne oppskrifter, osv. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tabu å snakke om sunt kosthold? Hææ, det er jo ikke det. Føler det er stor åpenthet om det jeg, det skrives jo om overalt. Vi er jo i en skikkelig fitnessperiode, har vel vært det i et par år nå. Stort fokus på sunn mat, «raw food» med spirulina og gojibær, trening, styrketrening, «strong is the new skinny!» og alt det der. Acaibowl er helt magisk og kurerer kreft og aids og fattigdom. Jeg er nesten lei av å lese/høre om sunn mat jeg?

😕

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
36 minutter siden, Rosewood said:

Ja, tabu å snakke om sunt kosthold? Hææ, det er jo ikke det. Føler det er stor åpenthet om det jeg, det skrives jo om overalt. Vi er jo i en skikkelig fitnessperiode, har vel vært det i et par år nå. Stort fokus på sunn mat, «raw food» med spirulina og gojibær, trening, styrketrening, «strong is the new skinny!» og alt det der. Acaibowl er helt magisk og kurerer kreft og aids og fattigdom. Jeg er nesten lei av å lese/høre om sunn mat jeg?

😕

:fnise:

Jeg er ikke bare nesten lei, jeg er kjempelei! Men heller goijibær og fandens oldemor, jeg mener hvetegress, enn eksponering av arvtakere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Nå skal den nye sofaen selges😂😂😂💸💸💸💸💵💸💵

Jeg tenkte meg jeg også når jeg først leste, men det var noe galt med sofaen. Ryggen var skjev eller noe sånn så hun hevet kjøpet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jo noen som linket til en finn-annonse her for en liten stund tilbake hvor hun hadde lagt ut sofaen for salg? Sto ingenting om den skjeve ryggen da..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal hun iallefall ha; hun er faktisk den eneste bloggeren jeg kommer på som ikke har gjennomført en kosmetisk operasjon eller tatt botox, restylane etc. Det står det faktisk respekt av i disse dager.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Tarese skrev:

En ting skal hun iallefall ha; hun er faktisk den eneste bloggeren jeg kommer på som ikke har gjennomført en kosmetisk operasjon eller tatt botox, restylane etc. Det står det faktisk respekt av i disse dager.

Hun brukte restylane før. Synes det er topp at hun nå fronter en naturlig look. Men hun har gjennomført restylane en gang i tiden. http://m.kristinaandersen.blogg.no/1379653752_svar_p_sprsmsrunden_g.html

Endret av amadine
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fortsatt like oransj da. Hun som er så pen burde kutte ut spray tan. Det er forbeholdt fjortiser som ikke vet bedre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kartoffel skrev:

Der var jo noen som linket til en finn-annonse her for en liten stund tilbake hvor hun hadde lagt ut sofaen for salg? Sto ingenting om den skjeve ryggen da..

Det var jeg som kommenterte at nok en nyinnkjøpt sofa skulle byttes ut + linket til Finn.no. Tok ikke lang tid før annonsen ble fjernet nei. Produksjonsfeil..... eller bare dødsflau over å bli busta for ekstrem "bruk og kast"- mentalitet? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Fiji skrev:

Det var jeg som kommenterte at nok en nyinnkjøpt sofa skulle byttes ut + linket til Finn.no. Tok ikke lang tid før annonsen ble fjernet nei. Produksjonsfeil..... eller bare dødsflau over å bli busta for ekstrem "bruk og kast"- mentalitet? 

Er nok helst det sistnevnte tenker jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fiji skrev:

Kanskje hun leste her inne og fjerna det før flere fikk det med seg. Sikkert flaut å selge etter alt styret for å få sofaen. Og i tillegg prøve å selge den med produksjonsfeil hun ikke opplyste om. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kartoffel skrev:

Kanskje hun leste her inne og fjerna det før flere fikk det med seg. Sikkert flaut å selge etter alt styret for å få sofaen. Og i tillegg prøve å selge den med produksjonsfeil hun ikke opplyste om. 

Latterlig å lure folk. Men KA er flink til å pynte på sannheten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Norabora skrev:

Hun er fortsatt like oransj da. Hun som er så pen burde kutte ut spray tan. Det er forbeholdt fjortiser som ikke vet bedre.

Enig. Det er veldig rart at hun insisterer på den Kim Kardashian-looken fremdeles. Hun har jo visstnok naturlig lyst hår (kanskje litt á la brorens farge?), hadde vært gøy å se henne med den. Men hun skal ha kred for at hun har lagt øyevippeextensions og hårextensions på hylla! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...