Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, IglePigle skrev:

Hvorfor har hun tatt bilde av seg selv i sengen med en take away kopp fra Starbucks? Det såg bare dumt ut.. 

Hun hadde vel lyst da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje nevnt før, men here goes. Noe som begynner å irritere meg en smule er at hver eneste gang hun snakker om at nå skal hun begynne å trene skikkelig igjen, så blir hun syk i to uker og alt går i vasken. Dette har gjentatt seg så mange ganger nå at jeg nesten ikke vet hva jeg skal si mer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare håper nå at hun ikke blir så gira på treningen nå, at hun tar helt av og ødelegger ryggen igjen.. Fare for at det kan skje igjen nå. Må hun for guds skyld høre på legen sin

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, IglePigle skrev:

Hvorfor har hun tatt bilde av seg selv i sengen med en take away kopp fra Starbucks? Det såg bare dumt ut.. 

Prosessen er ennå mer morsom. Tatt på seg klær, kjørt til Starbucks, kjøpt kaffe/kakao, kjørt hjem før kremen forsvinner, skiftet til pysj, rigget opp kamera, tatt bilde, skrevet innlegg. :fnise: Eller så bruker hun de koppene om igjen og lager kaffe/kakao hjemme.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, deedee_ skrev:

Mener at det ikke er Starbucks i Kristiansand, så hun bruker de nok om igjen :P

Jaja, hun er i det minste miljøvennlig :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Llise skrev:

Kanskje nevnt før, men here goes. Noe som begynner å irritere meg en smule er at hver eneste gang hun snakker om at nå skal hun begynne å trene skikkelig igjen, så blir hun syk i to uker og alt går i vasken. Dette har gjentatt seg så mange ganger nå at jeg nesten ikke vet hva jeg skal si mer.

Jeg har fulgt sånn halvveis med på henne i mange år og hun starter jo på nytt heele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, deedee_ skrev:

Tror de koppene er sånne du kan få kjøpt i butikken :) Som er laget av plast eller noe sånn så du kan ta de med hjem og lage egen Starbucks hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, deedee_ skrev:

23 minutter siden, mjauritz skrev:

Tror de koppene er sånne du kan få kjøpt i butikken :) Som er laget av plast eller noe sånn så du kan ta de med hjem og lage egen Starbucks hjemme :fnise:

Ja, enten i plast eller vanlig krus av keramikk. Som man kjøper. Man bruker da ikke en papp-kopp om igjen :laugh:.... 

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, December 29, 2015 at 19.53, Llise skrev:

Det er hennes varemerke. Har også fulgt med på henne i rykk og napp gjennom flere år og har mista tellinga på hvor mange ganger hun starter på "ny frisk". Går jo ikke ann å ta henne seriøst lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.12.2015 at 22.52, deedee_ skrev:

Bor i Kristiansand selv, er null Starbucks her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke godt å si om den koppen er en sånn plastikk-kopp man kjøper på Starbucks, da er det jo ikke noe problem, men syns det er merkelig hvis det er en brukt kopp hun har tatt med seg, nærmeste Starbucks vi har i Kristiansand er vel Stavanger og Oslo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, klart hun ikke har tatt med seg en brukt kopp til hjem fra Oslo. Det er en plastkopp man får kjøpt hos Starbucks, som kan brukes om igjen og om igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å huske hun skrev for en stund siden at hun har kjøpt en plastkopp. Er det uansett noe å henge seg opp i? Er så syns med mange av disse trådene om bloggere, de begynner bra med nødvendig kritikk, så går de helt av skaftet med snakk om plastkopper. 

Men ellers er jeg enig i at dette med treningen begynner å ta av. Noe jeg synes er veldig synd egentlig, for hun kunne nok motivert mange flere og fått innleggene til å framstå mer ekte hvis det ikke hele tiden gikk fra maskin til ingenting. Hun har tydeligvis ikke funnet den gylne middelvei, eller trening hun faktisk kan leve med i det lange løp. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun er den største jojo-slankeren jeg har sett. Må være tungvint å konstant ligge på pluss/minus mangfoldige kilo. Lurer på hvor mange ganger hun slanker seg i løpet av et år! Virker som om hun går ned i vekt, YOLO kaker og pølser er livet = gå opp masse i vekt, skylde på sykdom osv, gå ned i vekt, YOLO and the list goes on.. 

Og så skal det sies at bloggen hennes er blitt dørgende kjedelig. Den er ikke litt inspirerende en gang, før var hun i det minste morsom..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...