Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Jøss! Hvor står det? :)

I kommentarfeltet til det innlegget som gjaldt privatlivet hennes. Men man kan jo ikke ta "selvkritikken" hennes en døyt seriøst når hun presterer å skrive at hun ligger rett ut i sofaen med dyna over seg, fordi hun har fått storfint overraskelsesbesøk og "koser seg nå, ja<3 " i det nyeste innlegget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes videoen med regnskapsføreren er morsom. Det er vel slik hun er hehe ....

Syns jeg også. Syns hun virker veldig koselig jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til det innlegget som gjaldt privatlivet hennes. Men man kan jo ikke ta "selvkritikken" hennes en døyt seriøst når hun presterer å skrive at hun ligger rett ut i sofaen med dyna over seg, fordi hun har fått storfint overraskelsesbesøk og "koser seg nå, ja<3 " i det nyeste innlegget. 

Ja det er ikke han reinhartsen ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke han reinhartsen ihvertfall...

Det kan godt hende det bare er denne fetteren hennes som er på besøk støtt og stadig, jeg blir bare så oppgitt fordi det er veldig tydelig at hun ønsker at folk skal bli nysgjerrige. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det bare er denne fetteren hennes som er på besøk støtt og stadig, jeg blir bare så oppgitt fordi det er veldig tydelig at hun ønsker at folk skal bli nysgjerrige. 

Jaja, hun om det. Skjønner ikke at du orker å bruke energi på å bli oppgitt. En ting er å skrive at man synes det er teit, men bruke energi på å føle noe for det, nei vet du hva. De her bloggerne fortjener ikke energien din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, hun om det. Skjønner ikke at du orker å bruke energi på å bli oppgitt. En ting er å skrive at man synes det er teit, men bruke energi på å føle noe for det, nei vet du hva. De her bloggerne fortjener ikke energien din ;)

Jeg føler ikke at det er så veldig energikrevende akkurat, så jeg skal love deg at jeg skal sove godt i natt, oppmerksomhetssyke bloggere til tross  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at det er så veldig energikrevende akkurat, så jeg skal love deg at jeg skal sove godt i natt, oppmerksomhetssyke bloggere til tross  :fnise:

Hehe, det er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har lady KA kjøpt seg splitter ny iPhone 6s. Det var på tide. Hun har jo tross alt hatt den andre iPhonen i noen måneder.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tør hun å innrømme trøstespisingen sin :P Lol! Ikke rart hun la på seg så ufattelig mye. 

Ja, godt innpakket i reklame for bloggvenninnens bok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Visste ikke at hun var så religiøs av seg

Tror hun har fått seg noen kristne venner gjennom han hun hadde noe på gang med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...