linkan Skrevet 6. oktober 2015 #821 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jøss! Hvor står det? I kommentarfeltet til det innlegget som gjaldt privatlivet hennes. Men man kan jo ikke ta "selvkritikken" hennes en døyt seriøst når hun presterer å skrive at hun ligger rett ut i sofaen med dyna over seg, fordi hun har fått storfint overraskelsesbesøk og "koser seg nå, ja<3 " i det nyeste innlegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 6. oktober 2015 #822 Del Skrevet 6. oktober 2015 Synes videoen med regnskapsføreren er morsom. Det er vel slik hun er hehe .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. oktober 2015 #823 Del Skrevet 6. oktober 2015 Synes videoen med regnskapsføreren er morsom. Det er vel slik hun er hehe .... Syns jeg også. Syns hun virker veldig koselig jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. oktober 2015 #824 Del Skrevet 6. oktober 2015 I kommentarfeltet til det innlegget som gjaldt privatlivet hennes. Men man kan jo ikke ta "selvkritikken" hennes en døyt seriøst når hun presterer å skrive at hun ligger rett ut i sofaen med dyna over seg, fordi hun har fått storfint overraskelsesbesøk og "koser seg nå, ja<3 " i det nyeste innlegget. Ja det er ikke han reinhartsen ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 6. oktober 2015 #825 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ja det er ikke han reinhartsen ihvertfall... Det kan godt hende det bare er denne fetteren hennes som er på besøk støtt og stadig, jeg blir bare så oppgitt fordi det er veldig tydelig at hun ønsker at folk skal bli nysgjerrige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. oktober 2015 #826 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det kan godt hende det bare er denne fetteren hennes som er på besøk støtt og stadig, jeg blir bare så oppgitt fordi det er veldig tydelig at hun ønsker at folk skal bli nysgjerrige. Jaja, hun om det. Skjønner ikke at du orker å bruke energi på å bli oppgitt. En ting er å skrive at man synes det er teit, men bruke energi på å føle noe for det, nei vet du hva. De her bloggerne fortjener ikke energien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 6. oktober 2015 #827 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jaja, hun om det. Skjønner ikke at du orker å bruke energi på å bli oppgitt. En ting er å skrive at man synes det er teit, men bruke energi på å føle noe for det, nei vet du hva. De her bloggerne fortjener ikke energien din Jeg føler ikke at det er så veldig energikrevende akkurat, så jeg skal love deg at jeg skal sove godt i natt, oppmerksomhetssyke bloggere til tross 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. oktober 2015 #828 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg føler ikke at det er så veldig energikrevende akkurat, så jeg skal love deg at jeg skal sove godt i natt, oppmerksomhetssyke bloggere til tross Hehe, det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østfold Skrevet 7. oktober 2015 #829 Del Skrevet 7. oktober 2015 Noen som vet hva som skjedde med stian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. oktober 2015 #830 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som vet hva som skjedde med stian? De fant vel ut at det ikke ville bli noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 9. oktober 2015 #831 Del Skrevet 9. oktober 2015 Og der har lady KA kjøpt seg splitter ny iPhone 6s. Det var på tide. Hun har jo tross alt hatt den andre iPhonen i noen måneder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam21 Skrevet 9. oktober 2015 #832 Del Skrevet 9. oktober 2015 Endelig tør hun å innrømme trøstespisingen sin Lol! Ikke rart hun la på seg så ufattelig mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 9. oktober 2015 #833 Del Skrevet 9. oktober 2015 Endelig tør hun å innrømme trøstespisingen sin Lol! Ikke rart hun la på seg så ufattelig mye. Ja, godt innpakket i reklame for bloggvenninnens bok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam21 Skrevet 9. oktober 2015 #834 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ja, godt innpakket i reklame for bloggvenninnens bok. huff ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. oktober 2015 #835 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hva er Betania som KA skal på møte hos i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. oktober 2015 #836 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hva er Betania som KA skal på møte hos i dag? Kristen-opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. oktober 2015 #837 Del Skrevet 11. oktober 2015 Kristen-opplegg! Visste ikke at hun var så religiøs av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 11. oktober 2015 #838 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er ikke Betania litt sånn frikirke/indremisjons-opplegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. oktober 2015 #839 Del Skrevet 11. oktober 2015 Pinsevenn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. oktober 2015 #840 Del Skrevet 11. oktober 2015 Visste ikke at hun var så religiøs av seg Tror hun har fått seg noen kristne venner gjennom han hun hadde noe på gang med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg