Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet

Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende.

Ja hun ser flott ut. Men som jeg har sagt tidligere, det skinner veldig igjennom at foreldrene har sydd store puter under armene hennes. Det er synd.

Endret av Bootybuilder
Gjest Holititten
Skrevet

http://tinypic.com/r/r23ghj/8

Hun og Marthe Borge koste seg ja. Det er så fjortis å skulle kysse på alle vennene sine og filme/ ta bilde av det. Tror vel det ble 3-4 vennekyss dokumentert?

Gjest Holititten
Skrevet

Det bildet er forøvring ikke på mystory lenger.

Skrevet

http://tinypic.com/r/r23ghj/8

Hun og Marthe Borge koste seg ja. Det er så fjortis å skulle kysse på alle vennene sine og filme/ ta bilde av det. Tror vel det ble 3-4 vennekyss dokumentert?

Og kvelden endte med trekant? 😂

• Liker 3
Skrevet

Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira :sjokkert:

• Liker 21
Skrevet

Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira :sjokkert:

Til pass for henne når hun oppfører seg som en idiot.

• Liker 12
Skrevet

Til pass for henne når hun oppfører seg som en idiot.

Selvsagt!

• Liker 1
Skrevet

Det som forvirrer meg mest er at hun ler av det og ser på seg selv som kjempemorsom fordi hun ble kastet ut... 

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Skrevet

Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords...

• Liker 3
Skrevet

Fylte ikke hun 25 år da? Si?

• Liker 5
Skrevet

Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords...

Ja godt årene 17-20 er udokumentert :)

• Liker 3
Skrevet

Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag.

• Liker 5
Skrevet

Ser det er flere som har kommentert det at hun ble kastet ut av McDonalds og bare ler det vekk. Hun godkjenner de, men kommenterer ikke tilbake.

Skrevet

Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag.

Hvilke mål?

Skrevet

Hvilke mål?

Slutte å snuse og begynne å juice mer. :)

Gjest Holititten
Skrevet

Skjønner hun ikke at hun fremstiller seg så ekstremt dårlig selv? Hun virker ekstremt irriterende, spesielt på den nye videoen. Ser hun det ikke selv?

Skrevet

det står jo bare det samme der hele tiden... 

Skrevet

Hun tar jo faktisk selvkritikk angående dette kjærestestyret, helt utrolig, men sant!

Jøss! Hvor står det? :)

• Opprett ny...