Gjest Keikolina Skrevet 4. oktober 2015 #801 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 4. oktober 2015 #802 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende. Ja hun ser flott ut. Men som jeg har sagt tidligere, det skinner veldig igjennom at foreldrene har sydd store puter under armene hennes. Det er synd. Endret 5. oktober 2015 av Bootybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 4. oktober 2015 #803 Del Skrevet 4. oktober 2015 http://tinypic.com/r/r23ghj/8 Hun og Marthe Borge koste seg ja. Det er så fjortis å skulle kysse på alle vennene sine og filme/ ta bilde av det. Tror vel det ble 3-4 vennekyss dokumentert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 4. oktober 2015 #804 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det bildet er forøvring ikke på mystory lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 4. oktober 2015 #805 Del Skrevet 4. oktober 2015 http://tinypic.com/r/r23ghj/8 Hun og Marthe Borge koste seg ja. Det er så fjortis å skulle kysse på alle vennene sine og filme/ ta bilde av det. Tror vel det ble 3-4 vennekyss dokumentert? Og kvelden endte med trekant? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 4. oktober 2015 #806 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. oktober 2015 #807 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira Til pass for henne når hun oppfører seg som en idiot. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 4. oktober 2015 #808 Del Skrevet 4. oktober 2015 Til pass for henne når hun oppfører seg som en idiot. Selvsagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 4. oktober 2015 #809 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det som forvirrer meg mest er at hun ler av det og ser på seg selv som kjempemorsom fordi hun ble kastet ut... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2015 #810 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 4. oktober 2015 #811 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 4. oktober 2015 #812 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fylte ikke hun 25 år da? Si? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2015 #813 Del Skrevet 5. oktober 2015 Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords... Ja godt årene 17-20 er udokumentert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2015 #814 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 6. oktober 2015 #815 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ser det er flere som har kommentert det at hun ble kastet ut av McDonalds og bare ler det vekk. Hun godkjenner de, men kommenterer ikke tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. oktober 2015 #816 Del Skrevet 6. oktober 2015 Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag. Hvilke mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 6. oktober 2015 #817 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvilke mål? Slutte å snuse og begynne å juice mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 6. oktober 2015 #818 Del Skrevet 6. oktober 2015 Skjønner hun ikke at hun fremstiller seg så ekstremt dårlig selv? Hun virker ekstremt irriterende, spesielt på den nye videoen. Ser hun det ikke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 6. oktober 2015 #819 Del Skrevet 6. oktober 2015 det står jo bare det samme der hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 6. oktober 2015 #820 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hun tar jo faktisk selvkritikk angående dette kjærestestyret, helt utrolig, men sant! Jøss! Hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg