Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina

Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er kjempepen, men virker veldig umoden for alderen. Trodde hun var rundt 18-20 år først. Kan jo ha levd veldig overbeskyttende.

Ja hun ser flott ut. Men som jeg har sagt tidligere, det skinner veldig igjennom at foreldrene har sydd store puter under armene hennes. Det er synd.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira :sjokkert:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble kasta ut av mcdonalds fordi hun filma de ansatte på snapchat??? fyfader, hun slutter aldri å sjokkere i dumskap. Herregud så frekt. Skulle tro det var 16årsdagen hun feira :sjokkert:

Til pass for henne når hun oppfører seg som en idiot.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forvirrer meg mest er at hun ler av det og ser på seg selv som kjempemorsom fordi hun ble kastet ut... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er så glad for at det ikke fantes Facebook og Snapchat da jeg var i 20-årene og student. Jeg kunne også oppføre meg ganske så barnslig og teit om jeg fikk nok innabords...

Ja godt årene 17-20 er udokumentert :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som har kommentert det at hun ble kastet ut av McDonalds og bare ler det vekk. Hun godkjenner de, men kommenterer ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare å følge med på de to nye målene hennes, som vi snart ikke hører mer om. Idag var hun i butikken FØR ti. Vaska kåken og vaska klær. Sikkert mye klesvask etter én person. Prøv fire personer og etter endt arbeidsdag.

Hvilke mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Holititten

Skjønner hun ikke at hun fremstiller seg så ekstremt dårlig selv? Hun virker ekstremt irriterende, spesielt på den nye videoen. Ser hun det ikke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar jo faktisk selvkritikk angående dette kjærestestyret, helt utrolig, men sant!

Jøss! Hvor står det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...