Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest Holititten

Hun kledde den buksa hun har på seg i dag:)

Likte spesielt godt genseren hun hadde på seg, den kledde hun veldig! Men oi, så tynn og smal hun har blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte spesielt godt genseren hun hadde på seg, den kledde hun veldig! Men oi, så tynn og smal hun har blitt!

Hun har blitt slankere ja, jeg synes hun ser utrolig bra ut :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Hun har blitt slankere ja, jeg synes hun ser utrolig bra ut :)

Det gjør hun absolutt! Men tror det er bra hun har fått treningsnekt. Hun har jo tatt helt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun redigerer bildene helt sjukt da :P Men hun har blitt smalere ja :-) Det er flott! Liker ikke feite og late mennesker :-)

Endret av Miriam21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flott! Liker ikke feite og late mennesker :-)

Kul kommentar! Minner meg om den t-skjorta: "Jeg er feit, du er stygg. Jeg kan gjøre noe med det":-)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flott hun så ut nå! :) Har ikke sett bilder av henne på en stund, men hun ser jo alldeles smashing ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor den sennepsgule genseren i det nyeste innlegget er fra? :)

Neiiii. Hater å innrømme det, men den var fin. Garantert noen som blir å spørre i kommentarfeltet og hun gi et frekt svar om 14 dager. Må bare smøre oss med tålmodighet :lol: så kan vi gi et par ekstraklikk til bloggen mens vi venter i spenning :nigo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

Noen som vet hvor den lyslenken er kjøpt? Ser det er mange som har spurt men hun svarer ikke...... Hvorfor leke viktig over noe sånt? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neiiii. Hater å innrømme det, men den var fin. Garantert noen som blir å spørre i kommentarfeltet og hun gi et frekt svar om 14 dager. Må bare smøre oss med tålmodighet :lol: så kan vi gi et par ekstraklikk til bloggen mens vi venter i spenning :nigo:

Den er fra lindex!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kler veldig godt sterke farger, det skal hun ha:) og med bootcut på jeans, så får hun mer lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar jo faktisk selvkritikk angående dette kjærestestyret, helt utrolig, men sant!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...