Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvem jeg synes er mest tåpelig; KA eller "advokatene" hennes? For et hylekor.

"Ikke hør på dem Kristina! De er baaare misunnelige, du er fantastisk og kjempepen! Så slemme dere er, fyyy skam dere!" Og KA overøser dem med hjerter og takker og bukker.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem jeg synes er mest tåpelig; KA eller "advokatene" hennes? For et hylekor.

"Ikke hør på dem Kristina! De er baaare misunnelige, du er fantastisk og kjempepen! Så slemme dere er, fyyy skam dere!" Og KA overøser dem med hjerter og takker og bukker.

Er rett og slett latterlig, dama takler ikke en eneste konstruktiv kommentar. Når man er godt oppi tjueåra er det på tide å legge fra seg enebarn tendensene!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som ser en kobling mellom henne og Eirin Kristiansen? Begge kjøper ny på nesten samme tidspunkt, nå vil KA ha større leilighet, kan jo ikke være mindre vellykket enn Eirin, akkurat som begge to "kjemper" en bloggkamp om hvem som er mest vellykket på den materialistiske måten!

De var venninner for noen år siden, var i London ilag husker jeg, men så skjedde det noe. Lurer på hva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var venninner for noen år siden, var i London ilag husker jeg, men så skjedde det noe. Lurer på hva

Ja det var noe drama rundt ei gul kåpe :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det! Er mye rart man skal oppleve som blogger

HÆ? VIRKELIG? Pga ei gul kåpe ? Hadde ikke begge den kåpa da..? Ble det krangel og uvennskap pga de begge ville ha den samme kåpa? LOL. På tide å vokse opp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? VIRKELIG? Pga ei gul kåpe ? Hadde ikke begge den kåpa da..? Ble det krangel og uvennskap pga de begge ville ha den samme kåpa? LOL. På tide å vokse opp

Jaaa... Den ene hadde vel herma etter den andre, eller noe. Husker ikke helt. Men de hadde vel vært sammen i London og "historien om kåpen" var vel ikke den samme fra begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe fjas om at Eirin hadde ønska seg denne kåpa leeeeeeenge, sånn siden før hun var født omtrent nesten. Så var de i London, hun, Kristina og Suzanne Svanevik. Jakka ble solgt på ZARA, Kristina kjøpte den og Eirin kjøpte den. Så ble det noe drama etterpå når Eirin skrev at hun ikke kunne bruke kåpa fordi KA hadde kjøpt den og nå hadde alle den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... Den ene hadde vel herma etter den andre, eller noe. Husker ikke helt. Men de hadde vel vært sammen i London og "historien om kåpen" var vel ikke den samme fra begge parter.

What.

Har ikke ord.....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal man gjøre da, når livet består av kafé, shopping, frisør og trening. Noe må man jo klage på! Kåpedrama kan være dramatisk nok det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at ville Eirin ha en unik kåpe så hadde hu vel ikke kjøpt ei kåpe på ZARA??? Er jo ingenting unikt med et masse produsert plagg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du link til innlegget Eirin skrev om Kristina og kåpen og eller? Haha :fnise: :fnise:

Tror Eirin sletta det hun hadde skrevet :P Med god grunn vil jeg si, dette er bare flaut for hennes del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse to innleggene har Eirin skreve om kåpen:

http://eirinkristiansen.blogg.no/1397302906_new_in_from_london.html

http://stylista.no/blog/eirin-kristiansen/middle-of-the-road

Det som er rart med det siste innlegget er at hun ikke har svart på en eneste kommentar. Men jeg skal ikke spekulere :)

Jeg husker ihvertfall at det var snakk om at Eirin hadde slettet en del av kommentarene om KA og denne jakka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...