Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hun er kristen og aktiv i Filadelfia-menigheten?

Hun svarte i kommentarfeltet under innlegget "Military dress" at hun var kristen og vurderte å skrive om det på bloggen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som synes at innlegge etter ferien hennes har vært halvhjertet? Veldig mye reklameinnlegg og de få oppdateringene utenom er bare masse bilder og null tekst.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke blogging snart utspilt sin rolle? Merker selv at jeg klikker meg sjeldnere inn både på KA sin og andre som jeg følgt. Det er jo bare blitt en eneste stor reklamekanal og ihjelredigerte bilder. Hvor lenge gidder folk dette, liksom. Lurer på hvem som kommer til å legge ned bloggen sin først, jeg?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blogging snart utspilt sin rolle? Merker selv at jeg klikker meg sjeldnere inn både på KA sin og andre som jeg følgt. Det er jo bare blitt en eneste stor reklamekanal og ihjelredigerte bilder. Hvor lenge gidder folk dette, liksom. Lurer på hvem som kommer til å legge ned bloggen sin først, jeg?

Samme her, før var jeg inne på blogger hver dag, men nå er det noen ganger i uka bare. Det er faktisk ikke så interessant lenger. Går alltid i det samme og jeg stoler ikke på disse reklameinnleggene til bloggerne, for ALLE blogger jo om det, og da blir det lite troverdig. Har hatt lyst å prøve de haircare tablettene, men dropper det, for alle skriver om det, og KA bruker extentions i tillegg, så det blir bare dumt..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lurt på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som spør i kommentarfeltet på bloggen hennes om hun bruker exstentions mtp på disse haircare tablettene hun reklamerer for. Hun svarer seff ikke :roll: Hele greia er så tvilsomt som man får det når bloggere ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål en gang!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som spør i kommentarfeltet på bloggen hennes om hun bruker exstentions mtp på disse haircare tablettene hun reklamerer for. Hun svarer seff ikke :roll: Hele greia er så tvilsomt som man får det når bloggere ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål en gang!

Håret oser jo extensions lang vei så er vel egentlig ingenting å lure på....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun selv har jo litt lenger hår enn til skuldrene? Jeg skjønner ikke hva hun prøver å bevise? :fnise: Hun har jo lagt ut bilde av sitt "naturlige" hår før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å få ut litt mer frustrasjon:

- Hun svarer ikke på kommentarer med mindre de handler om hvor pen hun er.

- Hun er TIDENES dyrevenn, og støtter alt som har med omsorg for dyr å gjøre. Likevel anbefaler hun produktet "Elixir", som ikke har svart på om de bruker dyretesting eller ikke (noe som vil si at de gjør det).

Akkurat dette synes jeg er helt på trynet, da hun prøver å fremstille seg som det totalt motsatte av hvordan hun egentlig opererer. 

- Hun legger ut snapchatter av kjæresten hennes, men nekter å svare på kommentarer om det og mener dette er "privat"?  :plystre: Hvor fjortis går det an å bli?

- Hun snakker kun om hvor travelt hun har det, og hvor mye jobb hun har. Likevel blogger hun kun om trening, og hvor mange ganger hun har trent på en dag. Vanlige mennesker sliter med å få tid til 1 time om dagen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare for å få ut litt mer frustrasjon:

- Hun svarer ikke på kommentarer med mindre de handler om hvor pen hun er.

Må være slitsomt å trenge så mye bekreftelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele hun virker slitsom. Sikkert grei nok i små doser.

Må være ganske krevende å ha henne rundt seg hele tiden. Å være høy på livet 24/7 er jo ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har slutta å jobbe når dere har fått kjæreste etc? Virker som dama ikke har evne til å jobbe og produsere innlegg nå som hun har fått kjæreste, ihvertfall ikke når han er i samme by. Jeg har ihvertfall ikke kunnet slutte å jobbe for å fokusere på den rosa bobla av forelskelse når jeg har fått kjæreste.

Til du over her, hun har bekreftet flere ganger i kommentarfeltet at hun har fått kjæreste, mer enn det virker det ikke som hun vil skrive :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg skjønner at hun vil holde det nye forholdet privat, med tanke på den forrige kjæresten hun hadde som hun var veldig åpen på bloggen om. Mange sjalu jenteunger som gjør de sykeste ting, bare fordi. Skjønner at hun vil holde det privat, kanskje han ikke har lyst å bli utlevert til hele Norge heller.

Men da må hun jo slutte å tease om det på snapchat osv, hun legger jo opp til nysgjerrighet og masse spørsmål. Vil du holde noe for deg selv og unngå spørsmål; hold kjeft om det. Enkelt og greit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...