Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

Synes det er frekt jeg. De lever jo av dette pga fansen, hadde de ikke hatt så mye fans hadde de heller ikke kunnet leve det luksus-livet de lever. De burde heller takk seg for at folk orker å se på the kardashians.

De tar ikke betalt personlig, men de som vil ta bilde må kjøpe champagne flaske til 30k :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tar ikke betalt personlig, men de som vil ta bilde må kjøpe champagne flaske til 30k :plystre:

Til hvem? Til Kardashians?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke fått med meg, men regner med der er til bordet deres ja.

Så om det er 5 pers som vil ta selfie, så får de kan hende 5 dyre flasker sjMpiS til bordet sitt? Som de antagelig går fra? Eller ?

Veldig spesielt. Så de 30 000 går egentlig rett ut av vinduet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Så om det er 5 pers som vil ta selfie, så får de kan hende 5 dyre flasker sjMpiS til bordet sitt? Som de antagelig går fra? Eller ?

Veldig spesielt. Så de 30 000 går egentlig rett ut av vinduet?

Vet ikke om alle 5 må kjøpe, vet ikke om kona og riise måtte kjøpe 2. Men det var "reglene" i bursdagsfesten til khloe kardashia. Uansett penger ut av vindu :rolleyes: Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du betaler 30 000 for en flaske som du selv drikker. Pengene går til utestedet som allerede har betalt Kardashiangjengen for å komme dit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff henne idag på et klessalg, og hun var veldig pen irl også! Litt sjenert, men det er jeg også, så turte ikke å snakke med henne, bare smilte :) Hun er hvertfall ikke stor som noen av dere har sagt her!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff henne idag på et klessalg, og hun var veldig pen irl også! Litt sjenert, men det er jeg også, så turte ikke å snakke med henne, bare smilte :) Hun er hvertfall ikke stor som noen av dere har sagt her!!

Er vel ingen som har sagt at hun er stor? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor hun fjernet gårsdagens "challenge" innlegg.

Det lurer jeg også på. Nå har hun ikke oppdatert på en stund.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev i kommentarfeltet på siste innlegg at challenge-innlegget ble slettet, blant 20 andre... Regner med det er en teknisk feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som har sagt at hun er stor? :P

Hun har aldri vært storstor, men det er tydelig at hun har gått ned en del i vekt det siste halvåret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri vært storstor, men det er tydelig at hun har gått ned en del i vekt det siste halvåret 

Ja det har hun, hun har aldri vært stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...