Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Hvem betaler de til? Kardashians-imperiet?

Det aner jeg ikke, men vil tro det. Type meet and greet - industri priser. Var da han og Lousie Angelica var i Las Vegas med Betsson, de var på samme utested hvor Khloe feiret 30 års dagen på bordet ved siden av. Sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

De betalte ikke direkte 30 000 dollar, men de fikk vel beskjed om at de måtte kjøpe en champagne til den prisen for å få lov til å ta bilde, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De betalte ikke direkte 30 000 dollar, men de fikk vel beskjed om at de måtte kjøpe en champagne til den prisen for å få lov til å ta bilde, om jeg ikke tar helt feil.

Ikke dollar, men kroner. Fortsatt for mye for noe så barnslig, men rett skal være rett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

same same :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det mest stusslige med den Riise betalte 30 lakser for bilde av seg selv og louie-Angelica med en realitykjendis-historien er vel i grunn at de begge lot som de feiret bursdagen sammen med henne og at bildet var helt tilfeldig type sitter her og fester med venninna mi.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det mest stusslige med den Riise betalte 30 lakser for bilde av seg selv og louie-Angelica med en realitykjendis-historien er vel i grunn at de begge lot som de feiret bursdagen sammen med henne og at bildet var helt tilfeldig type sitter her og fester med venninna mi.

Hehe ja, KA legger i hvert fall ikke skjul på at hun bare er fan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor de skal ta betalt for å bli tatt bilde av? Og enda mindre at folk gidder å betale for å ta bilde av de

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler og ler, for noe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er kjæresten hennes?

Virker som alle her vet det og at han er en kjent person, men jeg har ikke peiling  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette hårinnlegget, der hun blant annet reklamerer for de tablettene, har hun vel strengt tatt på seg løshår?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Har forresten heller ingen tro på at selv hun ikke klarer å se forskjell på live fotball og fifa etter å ha stirret så lenge som hun påstår at hun gjorde. Refererer til det siste "ukens"-innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten heller ingen tro på at selv hun ikke klarer å se forskjell på live fotball og fifa etter å ha stirret så lenge som hun påstår at hun gjorde. Refererer til det siste "ukens"-innlegget.

Haha jajo, jeg kan faktisk skjønne den. Man ser ofte det man forventer å se og så kobler ikke hjernen alltid riktig med en gang. Det har hendt meg et par ganger, men jeg har gjerne tatt meg i det selv før jeg har sagt noe høyt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at hun skriver "crossfit, ingen uke uten" og så begynte hun med det for sånn.. ei uke siden?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk at hun skriver "crossfit, ingen uke uten" og så begynte hun med det for sånn.. ei uke siden?

Alt er jo hele overkill bestandig, det er faktisk ikke alle som kan sette seg mål fremover i tid. Hun setter seg alltid mål hun ikke når, fordi hun blir fullstendig overivrig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he, jeg ser poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har jo holdt på med det en god stund, det er bare først nå ho har fått opplæring i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de skal ta betalt for å bli tatt bilde av? Og enda mindre at folk gidder å betale for å ta bilde av de

Synes det er frekt jeg. De lever jo av dette pga fansen, hadde de ikke hatt så mye fans hadde de heller ikke kunnet leve det luksus-livet de lever. De burde heller takk seg for at folk orker å se på the kardashians.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...