Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at hun skriver 'dagens wod' når 'wod' betyr workout of the day. Så hun sier bare dagens dagens økt...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg at hun skriver 'dagens wod' når 'wod' betyr workout of the day. Så hun sier bare dagens dagens økt...

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er 25... Er mer vanlig å være superopphengt i kjendiser når man er 14 vel?

Nå er jo disse kardashians i samme aldersgruppe 25+. Så ja, ikke kjempe rart i grunn med tanke på hvor kjente de er. Folk kan jo hang up på kjendiser til de blir eldgamle. Kjenner en eldre dame som er helt oppheng ti Bruce springsteen feks. Folk må jo bare digge hvem de vil og ha hang up hvem de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er innafor å kalle dem Crossfitter? Hmm.. Crossfitter.. Crossfitter... Cross-fitter...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg vilt med serien jeg selv om jeg har bikket 30 altså :fnise: God underholdning på stille kvelder

Ja ja, kan se på og bli underholdt jeg og, men går jo ikke rundt og har lyst til å se ut som en kardashian eller betaler 14000(!!!) for å si hei til en av dem😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 treningsøkter på en dag forstår jeg virkelig ikke poenget med, og jeg antar at hun selv tenker på det som imponerende, men gleden blir gjerne kortvarig. Det tok meg også selv litt tid å forstå at det er vanskelig å oppnå resultater med en alt-eller-ingenting-mentalitet, og at det kanskje ligger en større utfordring i å evne å balansere ut energien i fornuftige doser. Å slite seg helt ut en sjelden gang tåler gjerne kroppen fint, så det er jo som regel verken farlig eller skadelig, men kan bekrefte at det er forferdelig vanskelig å opprettholde motivasjonen om man starter på topp, og får en underbevisst forventning om at tempoet skal vedvare. For det gjør aldri det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver jo selv at det skjer en gang i halvåret da. Hun har også sagt hun blir FOR ivrig. Og jeg tror heller ikke det er noen fare for at hun spiser for lite, hun har jo med deg en fullverdig lunsj bare for å ta etterveksten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er innafor å kalle dem Crossfitter? Hmm.. Crossfitter.. Crossfitter... Cross-fitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja, kan se på og bli underholdt jeg og, men går jo ikke rundt og har lyst til å se ut som en kardashian eller betaler 14000(!!!) for å si hei til en av dem

Ble jo ikke til at hun betalte den summen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fordi det ble avlyst...

spørs om ikke foreldrene hadde stoppet henne i det, er jo galskap. Men vet John Arne rrise betalte 30 000 for å ta selfie med Khloe kardashian i Las vegas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om ikke foreldrene hadde stoppet henne i det, er jo galskap. Men vet John Arne rrise betalte 30 000 for å ta selfie med Khloe kardashian i Las vegas....

Oh my  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:  Hallo i luken. KA hadde nok stått fremst i rekken der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ordforråd er ikke stort nok til å fortelle hvor sprengt jeg synes det der er. Mannen er jo en seriøs smisker. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem betaler de til? Kardashians-imperiet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...