Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke er så smart at hun melder seg opp i noen fag og får ferdig videregående, og etterhvert tar noe studier på universitetet. Hun har jo økonomi og mulighet til det. Man må bar ekutte litt ned på den daglige shoppinga og frisørbesøkene. En dag så er det ikke liv i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke er så smart at hun melder seg opp i noen fag og får ferdig videregående, og etterhvert tar noe studier på universitetet. Hun har jo økonomi og mulighet til det. Man må bar ekutte litt ned på den daglige shoppinga og frisørbesøkene. En dag så er det ikke liv i bloggen.

Ja, jeg ville uten tvil gjort ferdig videregående i hvert fall!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gad vite hva mange av bloggerne skal gjøre den dagen de ikke lenger er poppis og tjener penger på bloggen sin.

Da blir man coach og ekspert på sosiale medier. 

:skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er jo ikke så viktig det, videregående. Hvis bloggen skulle ta slutt en dag så har de tjent så mye penger at de kan leve resten av livet uten å jobbe mer.. Sier de... Ja det høres gøy ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt for å holde seg kuk. 

:skratte:

Attehvaforno????

Haha, du er ikke tilfeldigvis nordlending du og? ;)

Viktig å holde kuken.

Mente kul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje slem, men den dagen blogging ikke er like poppis lenger, og de ikke tjener så godt lenger, og de sitter der med sjegget i postkassa, ja da skal jeg sitte å le fordi de ikke tenkte lenger og fullførte studier, spesielt vidergående..  Sorry, not sorry :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun virkelig ikke fullført videregående? At det går an.

Det er det dessverre flere av disse bloggerne som ikke har, og de har sjeldent noen ambisjoner om å fullføre det eller skaffe seg mer utdanning senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det dessverre flere av disse bloggerne som ikke har, og de har sjeldent noen ambisjoner om å fullføre det eller skaffe seg mer utdanning senere.

Derfor syns jeg det er utrolig bra at favorittbloggeren min, Ida Wulff studerer på høyere nivå.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Bloggen hennes oppdateres veldig sjelden, men hun virker blant de mer oppegående. Ironisk nok er jo disse gode venninner. Vi lever i et samfunn der det blir mer og mer vanlig å ikke engang fullføre skolen. Litt kjedelig/vanskelig, og vi dropper bare ut. Å droppe ut av videregående uten en ordentlig grunn burde være så flaut at man ikke innrømmer det engang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få rosabloggerne som hadde litt kvalitet på bloggen, som Ida Wulff, Anette Haga og Linnea Myhre, har vendt nesa en annen retning og engasjert seg i studier eller lignende.

Så har vi noen få som fortsatt blogger om den samme tralten samtidig som de stadig faller på listene.. Uansett hva slags bedrift jeg hadde hatt, om det så var klesbutikk eller mediebyrå, ville jeg aldri vurdert for eksempel Kristina Andersen som mulig kandidat. Kjedelige innlegg og generelt mye ren kopi av produktbeskrivelser fra leverandører i annonseinnlegg. Det er til tider svært interessant å se hvordan såkalt "ærlige" og "egne" meninger er nøyaktig lik den teksten på annsørens egne hjemmesider...

De andre jentene jeg nevnte derimot, imponerer meg med deres evne til å ha drevet velskrevne og populære blogger og bedrifter. I tillegg er de smarte nok til å være nysgjerrige på ny kunnskap og søke nye utfordringer.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre jentene jeg nevnte derimot, imponerer meg med deres evne til å ha drevet velskrevne og populære blogger og bedrifter. I tillegg er de smarte nok til å være nysgjerrige på ny kunnskap og søke nye utfordringer.

Ja, det er imponerende når folk fremdeles har kognitive behov for å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...