Gjest Rose11 Skrevet 6. august 2015 #501 Del Skrevet 6. august 2015 Halloooo, de må faktisk svare mail og. De må jo faktisk bruke hodet og tenke over om de vil bli sponset den shampoen, den tannblekningen, den selvbruningen, eller den yoghurten. Stakkars Igjen, hardt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 6. august 2015 #502 Del Skrevet 6. august 2015 Syns ikke han var spesielt kjekk, jeg? Får litt sånn hei-se-på-meg-jeg-er-über-kul ungdomskole syndrom av snapchat/instagramen hans. Er det samme lillesøstra mi og vennene hennes på 14 holder på med. Blir småflau av å se på det, haha! link plx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 6. august 2015 #503 Del Skrevet 6. august 2015 Synes det blir for dumt at de mener blogg jobben er SÅ mye tøffere enn hva en 9-5 jobb er. Bloggere (hvert fall toppbloggere) er jo på ferie hele tiden! Veldig slitsomt og tøft å måtte knipse bilder og legge de ut på bloggen når man er på ferie. Hardt liv. Når bloggere påpeker at jobben deres er minst like krevende som en vanlig jobb, så tror jeg faktisk på dem. Ikke fordi de nødvendigvis har så mange arbeidsoppgaver, men det må kreve enormt med energi å opprettholde denne såkalte fasaden. Jeg tror også at de bruker så mye energi på å overbevise seg selv og andre om at de gjør noe meningsfullt, og at det som en gang bare var en fasade, utvikler seg til å bli faktiske personlighetstrekk. Derfor er det sikkert ekstra vanskelig å imøtegå kritikk på en rasjonell måte, da kritikken sannsynligvis føles som et angrep på deres person og identitet. Jeg synes personlig ikke bloggere i bidrar til en positiv utvikling med tanke på denne store makten de er i besittelse av, og at det derfor er legitimt å være kritisk til blogg som yrke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 7. august 2015 #504 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har hun i hvertfall innrømmet på bloggen at hun ikke skal til USA i eget innlegg. Sier det er fordi hun ikke vil kunne opprettholde inntekten sin, og at hun ikke kan blogge som vanlig derfra (de har vel ikke god morgen yoghurt der?), men jeg tror likevel hennes såkalte "bae" er en enda større grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 7. august 2015 #505 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg tror det å blogge er mer slitsomt enn hva vi tror. De må hele tiden hige etter å være på topp. For å være på topp må de vise resultater. Ikke en jobb jeg ville hatt, men om man bryter ned løsvippene og antrekkene fra Nelly, så er det mye her som ligner på en topplederjobb. Eller fotballtrenerjobb. Kom med resultater, ellers så fyker du. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 8. august 2015 #506 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Jeg tror det å blogge er mer slitsomt enn hva vi tror. De må hele tiden hige etter å være på topp. For å være på topp må de vise resultater. Ikke en jobb jeg ville hatt, men om man bryter ned løsvippene og antrekkene fra Nelly, så er det mye her som ligner på en topplederjobb. Eller fotballtrenerjobb. Kom med resultater, ellers så fyker du. Ja det er jo trist lesning dette, men et alternativ er jo å slutte med blogginga og få seg en annen jobb. Dersom det krever for mye altså. Endret 8. august 2015 av Tjukk Norris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. august 2015 #507 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror det å blogge er mer slitsomt enn hva vi tror. De må hele tiden hige etter å være på topp. For å være på topp må de vise resultater. Ikke en jobb jeg ville hatt, men om man bryter ned løsvippene og antrekkene fra Nelly, så er det mye her som ligner på en topplederjobb. Eller fotballtrenerjobb. Kom med resultater, ellers så fyker du. Kanskje vi vil få ny og banebrytende ledelsesteori fra bloggerne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. august 2015 #508 Del Skrevet 8. august 2015 Blogging har nok sine sider, og kan være slitsomt. Men å sammenligne det med en topplederjobb??? Da vet man ikke hva en topplederjobb innebærer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. august 2015 #509 Del Skrevet 8. august 2015 Å ta bloggen til nye høyder er kanskje lettere fra California enn Kristiansand. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 8. august 2015 #510 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror hun kunne tjent mer på å reise til California så for meg så ble den unnskyldningen litt tynn.. Syns bloggen hennes har blitt utrolig kjedelig og forutsigbar så noen måneder i CA kunne nok hjelpt på lesertallene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 8. august 2015 #511 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror hun kunne tjent mer på å reise til California så for meg så ble den unnskyldningen litt tynn.. Syns bloggen hennes har blitt utrolig kjedelig og forutsigbar så noen måneder i CA kunne nok hjelpt på lesertallene. Hvis hun mister de faste samarbeidspartnerne sine så kan det jo faktisk være litt risikabelt for hun må finne norske firmaer som faktisk selger noe som kan reklameres for i California. Men ja, jeg er enig med deg. Jeg tror personlig det kunne vært bra for henne, men noen er veldig hjemmekjære og små ferier hit og dit holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. august 2015 #512 Del Skrevet 8. august 2015 Tre mnd det var snakk om, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 8. august 2015 #513 Del Skrevet 8. august 2015 Hvis hun mister de faste samarbeidspartnerne sine så kan det jo faktisk være litt risikabelt for hun må finne norske firmaer som faktisk selger noe som kan reklameres for i California. Men ja, jeg er enig med deg. Jeg tror personlig det kunne vært bra for henne, men noen er veldig hjemmekjære og små ferier hit og dit holder i massevis. Hun kan vel reklamere for toalettmapper fra California også? Bloggere skryter jo hele tiden over at de kan jobbe fra hvor som helst i verden. Jeg har iallfall fjernet bloggen fra Bloglovin listen min og kommer nok ikke til å klikke meg inn mer..Det er litt synd for jeg har vært fast leser i mange år, men nå har det blitt for kjedelig. Det er ikke noe for meg å lese om kjøleskapet hennes hjemme i Kristiansand for 5. gang. Som sagt så tror jeg hun kunne vært mer tjent på å reise til CA i det lange løp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 8. august 2015 #514 Del Skrevet 8. august 2015 Hun kan vel reklamere for toalettmapper fra California også? Bloggere skryter jo hele tiden over at de kan jobbe fra hvor som helst i verden. Jeg har iallfall fjernet bloggen fra Bloglovin listen min og kommer nok ikke til å klikke meg inn mer..Det er litt synd for jeg har vært fast leser i mange år, men nå har det blitt for kjedelig. Det er ikke noe for meg å lese om kjøleskapet hennes hjemme i Kristiansand for 5. gang. Som sagt så tror jeg hun kunne vært mer tjent på å reise til CA i det lange løp Ja, det er sant. Jeg har ikke så god kontroll på samarbeidspartnerne hennes, men vil jo tro det er mulig for de aller fleste å omjustere litt. Jeg hadde ikke nølt en gang hvis jeg fikk muligheten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 8. august 2015 #515 Del Skrevet 8. august 2015 Godt mulig at hun snakker sant om at det ikke lot seg gjøre å kombinere California med samarbeidspartnerene, men hva med å sjekke ut dette FØR hun skryter på seg til leserene at hun i det hele tatt skal til California? Og hun skulle vel uansett der for å gå på noe sponset skole eller noe så betalt hadde hun vel uansett fått:-) har ingenting imot Kristina men enig i at den bloggen der begynner å bli enormt kjedelig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 8. august 2015 #516 Del Skrevet 8. august 2015 Godt mulig at hun snakker sant om at det ikke lot seg gjøre å kombinere California med samarbeidspartnerene, men hva med å sjekke ut dette FØR hun skryter på seg til leserene at hun i det hele tatt skal til California? Og hun skulle vel uansett der for å gå på noe sponset skole eller noe så betalt hadde hun vel uansett fått:-) har ingenting imot Kristina men enig i at den bloggen der begynner å bli enormt kjedelig.. Tror hun skrev tidligere at hun hadde snakket med samarbeidspartnere og de hadde gitt hun grønt lys for å dra. Orker ikke finne frem innlegget,skriver på mobil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. august 2015 #517 Del Skrevet 8. august 2015 Blogging har nok sine sider, og kan være slitsomt. Men å sammenligne det med en topplederjobb??? Da vet man ikke hva en topplederjobb innebærer Det var ikke KA som skrev det, det var jeg. Og om du leser det jeg skrev, så handler dette ikke om hva en toppleder versus bloggleder, men at noen av elementene kan være det samme. Skjønte du det bedre nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 8. august 2015 #518 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror det å blogge er mer slitsomt enn hva vi tror. De må hele tiden hige etter å være på topp. For å være på topp må de vise resultater. Ikke en jobb jeg ville hatt, men om man bryter ned løsvippene og antrekkene fra Nelly, så er det mye her som ligner på en topplederjobb. Eller fotballtrenerjobb. Kom med resultater, ellers så fyker du. Jeg tror nok du har rett i at det må være stressende, i det at de er avhengig av så og så mange lesere for å oppretteholde inntektene sine. Men jeg tror ikke jeg vil sammenligne det med en topplederjobb. Selv er jeg ikke toppleder, men leder, og min arbeidshverdag er utrolig og til tider ekstremt hektisk, med veldig lange dager. Dette er ikke klaging, dette er noe jeg har valgt. Men jeg er i perioder på grensen til å bli utbrent, og det å kunne smile på ett bilde mens jeg sitter på en restaurant og spiser lunsj/middag mens kjøleskapet er fullt osv, er noe jeg kunne drømme om i hektiske perioder hvor jeg løper rundt og knapt har tid til ett knekkebrød "on the go" om dagen. Og jeg vet om mange i lignende stillinger til min som har en lik hverdag, og hører ofte kommentarer som "det er vel nå vi bør innse at vi valgte feil, og burde blitt en blogger for å kunne ha ett avslappende liv". Nå er jo dette sarkastisk ment, men jeg tror faktisk ikke jeg ville synes livet var slitsomt, hektisk eller lignende hvis jeg var blogger. Jeg syns faktisk livene deres virker for behagelige, og at de ville fått en skikkelig reality check hvis de begynte å jobbe i det private næringslivet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 8. august 2015 #519 Del Skrevet 8. august 2015 I dette blogginnlegget: http://kristinaandersen.blogg.no/1431346213_11052015.html, skriver hun at hun har fått full støtte fra samarbeidspartnere om å dra til California.. Og hun har jo tidligere skrytt av at hun kan jobbe med bloggen over hele verden osv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. august 2015 #520 Del Skrevet 8. august 2015 Herlighet, om ho vil være hjemme så la ho være det da.. Ho skriver jo at ho har vært i flere møter med samarbeidspartnere og at ho vil gå glipp av avtaler ved å dra ned. Og at ho rett og slett ikke vil flytte. Blir livene deres ødelagt av at vi ikke velger å dra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg