Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Syns han var kjekk jeg. Mye kjekkere enn granit eller hva han het!

Endret av nuggets
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere leser henne gjennom feeden for ikke å gi henne klikk, for denne bloggeren begynner virkelig å ligne noe.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere leser henne gjennom feeden for ikke å gi henne klikk, for denne bloggeren begynner virkelig å ligne noe. :fnise:

Følger på bloglovin, men ingen innlegg virker spennende, så klikker aldri innom 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg har ikke så mye å si om denne KA, men siden hun til de grader klarer å engasjere så har hun funnet ut av formelen 😃 All pr er god pr.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være sunt å spise yoghurt, yoghurt og enda litt mer yoghurt? 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene?

Vel, men den bloggen trekker vel penger så det suser etter så hun har nok råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostbildene blir sikkert mye penere dersom hun har disse små begrene/flaskene :-P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten en skam at vi er med på å bidra til at hun kan livnære seg på NOK et innlegg/bilder om det kjøleskapet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten en skam at vi er med på å bidra til at hun kan livnære seg på NOK et innlegg/bilder om det kjøleskapet.

Så slutt å klikk innom da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor mange ganger jeg spør så er det ingen som klarer å svare på HVA det er som gjør at flere tusen mennesker daglig gidder å klikke seg inn og lese om en totalt fremmed sine dagligvareinnkjøp, familiemiddager og bilder av en totalt ordinær leilighet og totalt ordinære "outfits"... ??

Jeg var innom denne bloggen innimellom før, og skjønner at innholdet fortsatt er det samme, flere år etterpå...

Hva er det som fascinerer..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mange ganger jeg spør så er det ingen som klarer å svare på HVA det er som gjør at flere tusen mennesker daglig gidder å klikke seg inn og lese om en totalt fremmed sine dagligvareinnkjøp, familiemiddager og bilder av en totalt ordinær leilighet og totalt ordinære "outfits"... ??

Jeg var innom denne bloggen innimellom før, og skjønner at innholdet fortsatt er det samme, flere år etterpå...

Hva er det som fascinerer..??

Vi har nok for lite å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dessverre litt morsom å gjøre litt narr av. Nå er det crossfit for alle penga! Merkelig at hun alltid skal hause opp ting på bloggen, for så å tie når hun mister interessen (og det gjør hun alltid)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel dette zero youghert, altså ikke vanlig god morgen youghert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...