nuggets Skrevet 25. juli 2015 #461 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Syns han var kjekk jeg. Mye kjekkere enn granit eller hva han het! Endret 25. juli 2015 av nuggets 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. juli 2015 #462 Del Skrevet 25. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. juli 2015 #463 Del Skrevet 25. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #464 Del Skrevet 25. juli 2015 Håper dere leser henne gjennom feeden for ikke å gi henne klikk, for denne bloggeren begynner virkelig å ligne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 25. juli 2015 #465 Del Skrevet 25. juli 2015 Håper dere leser henne gjennom feeden for ikke å gi henne klikk, for denne bloggeren begynner virkelig å ligne noe. Følger på bloglovin, men ingen innlegg virker spennende, så klikker aldri innom 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #466 Del Skrevet 25. juli 2015 Følger på bloglovin, men ingen innlegg virker spennende, så klikker aldri innom Forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 25. juli 2015 #467 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg har ikke så mye å si om denne KA, men siden hun til de grader klarer å engasjere så har hun funnet ut av formelen 😃 All pr er god pr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 27. juli 2015 #468 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvordan kan det være sunt å spise yoghurt, yoghurt og enda litt mer yoghurt? 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 28. juli 2015 #469 Del Skrevet 28. juli 2015 Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #470 Del Skrevet 28. juli 2015 Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene? Vel, men den bloggen trekker vel penger så det suser etter så hun har nok råd til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 28. juli 2015 #471 Del Skrevet 28. juli 2015 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny1982 Skrevet 28. juli 2015 #472 Del Skrevet 28. juli 2015 Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene? Frokostbildene blir sikkert mye penere dersom hun har disse små begrene/flaskene :-P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. juli 2015 #473 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er nesten en skam at vi er med på å bidra til at hun kan livnære seg på NOK et innlegg/bilder om det kjøleskapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #474 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er nesten en skam at vi er med på å bidra til at hun kan livnære seg på NOK et innlegg/bilder om det kjøleskapet. Så slutt å klikk innom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 28. juli 2015 #475 Del Skrevet 28. juli 2015 Rent kjøleskap da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. juli 2015 #476 Del Skrevet 28. juli 2015 Så slutt å klikk innom da. Det er absolutt på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 29. juli 2015 #477 Del Skrevet 29. juli 2015 Uansett hvor mange ganger jeg spør så er det ingen som klarer å svare på HVA det er som gjør at flere tusen mennesker daglig gidder å klikke seg inn og lese om en totalt fremmed sine dagligvareinnkjøp, familiemiddager og bilder av en totalt ordinær leilighet og totalt ordinære "outfits"... ?? Jeg var innom denne bloggen innimellom før, og skjønner at innholdet fortsatt er det samme, flere år etterpå... Hva er det som fascinerer..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juli 2015 #478 Del Skrevet 29. juli 2015 Uansett hvor mange ganger jeg spør så er det ingen som klarer å svare på HVA det er som gjør at flere tusen mennesker daglig gidder å klikke seg inn og lese om en totalt fremmed sine dagligvareinnkjøp, familiemiddager og bilder av en totalt ordinær leilighet og totalt ordinære "outfits"... ?? Jeg var innom denne bloggen innimellom før, og skjønner at innholdet fortsatt er det samme, flere år etterpå... Hva er det som fascinerer..?? Vi har nok for lite å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 29. juli 2015 #479 Del Skrevet 29. juli 2015 Hun er dessverre litt morsom å gjøre litt narr av. Nå er det crossfit for alle penga! Merkelig at hun alltid skal hause opp ting på bloggen, for så å tie når hun mister interessen (og det gjør hun alltid) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. juli 2015 #480 Del Skrevet 29. juli 2015 Hun er så utrolig lite økonomisk - på grensen til at jeg blir provosert. Hun kjøper 10 God Morgen-yoghurter med musli, i stedet for å kjøpe en stor yoghurt og musli vedsiden. Appelsindrikk (?) på type 33 ml. i massevis. Hvor er grønnsakene? nå er vel dette zero youghert, altså ikke vanlig god morgen youghert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg