Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har jo bekreftet at hun har kjæreste, så kan jo ikke akkurat modereres for spekulasjoner det da!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo bekreftet at hun har kjæreste, så kan jo ikke akkurat modereres for spekulasjoner det da!

Nei, det var jo det jeg tenkte, jeg lurte på om det var han jeg trodde det var. Han ble avbildet på bloggen (som 'bae'/kjæresten) og er tydeligvis ikke ukjent for mange ungdommer i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hun ikke liksom flytte til Los Angeles da?

Nei, det ble det ikke noe av *sjokk*

Skjønner ikke hvorfor hun ikke griper muligheten nå når hun er ung og ikke har noen forpliktelser.. Hun har nok av penger, hun kan jobbe hvor som helst. Var jo bare snakk om 3 mnd, hun kommer jo tilbake.

Men dette er jenta som dro hjem igjen fra en familieferie etter en uke da

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble det ikke noe av *sjokk*

Skjønner ikke hvorfor hun ikke griper muligheten nå når hun er ung og ikke har noen forpliktelser.. Hun har nok av penger, hun kan jobbe hvor som helst. Var jo bare snakk om 3 mnd, hun kommer jo tilbake.

Men dette er jenta som dro hjem igjen fra en familieferie etter en uke da

Virker som han typen hennes ikke har så mye tid til overs uansett, så forstår ikke at hun dro hjem pga han...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Gudbedre, hun er så klein! Var inne og snoka på bloggen hennes for første gang på lenge og ble helt flau på hennes vegne. Hvorfor skriver hun alle overskriftene på engelsk? Det er så tåpelig! Da burde hun skrive resten av bloggen på engelsk også da, så kanskje Kim Kardashidan eller hvordan det skrives finner bloggen og blir fast leser! :P Ikke at det er så sannsynlig da men. :P

Endret av Ræff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbedre, hun er så klein! Var inne og snoka på bloggen hennes for første gang på lenge og ble helt flau på hennes vegne. Hvorfor skriver hun alle overskriftene på engelsk? Det er så tåpelig! Da burde hun skrive resten av bloggen på engelsk også da, så kanskje Kim Kardashidan eller hvordan det skrives finner bloggen og blir fast leser! :P Ikke at det er så sannsynlig da men. :P

Fotballfrue gjør det vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det innlegget med Dream-isen burde vært merket? Har ikke de to typene akkurat vært på flere andre blogger (Ida Wulff og Styleconnection blant annet) som reklame?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke han var spesielt kjekk, jeg? Får litt sånn hei-se-på-meg-jeg-er-über-kul ungdomskole syndrom av snapchat/instagramen hans. Er det samme lillesøstra mi og vennene hennes på 14 holder på med. Blir småflau av å se på det, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...