Gjest miuen Skrevet 12. juli 2015 #421 Del Skrevet 12. juli 2015 Tror ikke du helt har forstått hva dette innlegget er... Aaah... Jeg tok den nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2015 #422 Del Skrevet 12. juli 2015 Aaah... Jeg tok den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. juli 2015 #423 Del Skrevet 12. juli 2015 Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil... Mange bloggere som får sånne lapper når de sjekker inn på hotell. Og ho sier jo at ho pleier å være på det hotellet, bruker sikkert nok av penger der, selvfølgelig vil de da gi ho litt ekstra oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 12. juli 2015 #424 Del Skrevet 12. juli 2015 MEN: Det er et visst uprofesjonelt drag over det hele. Hjertene, stavefeilene og "kosemose"-innholdet. Som om hotellet har sendt opp den yngste sommervikaren for å klargjøre hotellrommet. Det virker litt... useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2015 #425 Del Skrevet 12. juli 2015 MEN: Det er et visst uprofesjonelt drag over det hele. Hjertene, stavefeilene og "kosemose"-innholdet. Som om hotellet har sendt opp den yngste sommervikaren for å klargjøre hotellrommet. Det virker litt... useriøst. Innlegget er selvfølgelig kjøpt og betalt. Alt du ser er gjort i samarbeid med hotellets (ikke så profesjonelle) markedsavdeling. Derfor ser det hele fjortis ut. Men sånn sett passende valg av ambassadør, da... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 12. juli 2015 #426 Del Skrevet 12. juli 2015 Men sånn sett passende valg av ambassadør, da... Ja, jeg tenker det samme. En viss annen blogger blir stadig sponset med hotellovernattinger, men da med et litt mer eksklusivt/profesjonelt preg over det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 12. juli 2015 #427 Del Skrevet 12. juli 2015 samme sier jeg, hun har jo selv sagt at hun dater en person. Kan ikke regne det som spekulasjoner da.... Og har selv sagt at hun reiste hjem fra ferie pga hjemmelengsel .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 13. juli 2015 #428 Del Skrevet 13. juli 2015 Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil... De aller fleste hoteller (iallefall clarion) skriver skikkelig kleine beskjeder når bloggere får sponset hotellrom. Mye mindre bloggere enn henne også for den saks skyld. Kleint indeed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. juli 2015 #429 Del Skrevet 14. juli 2015 Hva er greia med Stavanger Bound og Tønsberg Bound? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 14. juli 2015 #430 Del Skrevet 14. juli 2015 Lurte på det samme jeg og :S Hun skriver det om alle plasser hun drar til for tida. Skjønner ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 14. juli 2015 #431 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Det betyr på en måte "Tønsberg neste stopp" Endret 14. juli 2015 av SKE87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 14. juli 2015 #432 Del Skrevet 14. juli 2015 Det betyr på en måte "Tønsberg neste stopp" Tror alle forstod det. Spørsmålet var nok heller "hvorfor er hun så døll at hun skriver "Tønsberg bound"? o.l. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 14. juli 2015 #433 Del Skrevet 14. juli 2015 Kan være fordi hun er tidenes Kim Kardashian-fan og etter hun var med i Kanyes musikkvideo til sangen Bound, så ble ordet populært og flere kjendiser har begynt å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 15. juli 2015 #434 Del Skrevet 15. juli 2015 Er det bare meg eller er Kristina veldig oransj i ansiktet? Ser det veldig godt på nærbildet av henne på det nest siste innlegget. Tenkt over det før også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 15. juli 2015 #435 Del Skrevet 15. juli 2015 Er det bare meg eller er Kristina veldig oransj i ansiktet? Ser det veldig godt på nærbildet av henne på det nest siste innlegget. Tenkt over det før også. Betakaroten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. juli 2015 #436 Del Skrevet 15. juli 2015 Grønt hår så er hun klin lik ei gulerot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 15. juli 2015 #437 Del Skrevet 15. juli 2015 Betakaroten kanskje?Rart hun ikke ser det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juli 2015 #438 Del Skrevet 15. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. juli 2015 #439 Del Skrevet 21. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 21. juli 2015 #440 Del Skrevet 21. juli 2015 Spekulasjoner meg her og spekulasjoner meg der! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg