Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger.

Og for et pinlig tilgjort innlegg.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare.

For å ikke glemme kyssebilder på snap der hun skjuler ansiktet hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har svart at dette er en hun dater, men ikke er kjæreste med enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang.

Dette er resultatet av glasurgenerasjonen (som jeg selv er en del av. Litt flaut)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt..

Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt..

Jaja :)

samme sier jeg, hun har jo selv sagt at hun dater en person. Kan ikke regne det som spekulasjoner da....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange slike svake kvinner nu til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil...

Hotelansatte gjør ikke sånt for noen, de kan miste jobben pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer...

For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei

Tror ikke du helt har forstått hva dette innlegget er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...