Llise Skrevet 10. juli 2015 #401 Del Skrevet 10. juli 2015 Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. juli 2015 #402 Del Skrevet 10. juli 2015 Reklame for gnagsårplaster, av alle ting, i det nyeste blogginnlegget. Hva gjør man ikke for penger. Og for et pinlig tilgjort innlegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. juli 2015 #403 Del Skrevet 12. juli 2015 Hun bor i Kristiansand, hun kjenner nok veldig mange som har båt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. juli 2015 #404 Del Skrevet 12. juli 2015 Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 12. juli 2015 #405 Del Skrevet 12. juli 2015 Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare. For å ikke glemme kyssebilder på snap der hun skjuler ansiktet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 12. juli 2015 #406 Del Skrevet 12. juli 2015 Hun er så fjortis (en fjortis på 25 år....)😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. juli 2015 #407 Del Skrevet 12. juli 2015 Nøye med å publisere alle spørsmål om denne typen, men ikke svare. Ikke en veldig voksen person. Hauser selv ting opp, men får hun spørsmål om det senere, bare unngår hun å svare. Hun har svart at dette er en hun dater, men ikke er kjæreste med enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. juli 2015 #408 Del Skrevet 12. juli 2015 Hun er så fjortis (en fjortis på 25 år....)😂 Hæ? Trodde hun var 19-20 jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. juli 2015 #409 Del Skrevet 12. juli 2015 Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 12. juli 2015 #410 Del Skrevet 12. juli 2015 Hæ? Trodde hun var 19-20 jeg 😁 Nettopp......😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 12. juli 2015 #411 Del Skrevet 12. juli 2015 Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang. Dette er resultatet av glasurgenerasjonen (som jeg selv er en del av. Litt flaut) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juli 2015 #412 Del Skrevet 12. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 12. juli 2015 #413 Del Skrevet 12. juli 2015 Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. juli 2015 #414 Del Skrevet 12. juli 2015 Forstår ikke hvorfor mine kometarer ble slettet, da det var sp om info som hun selv har delt.. Jaja samme sier jeg, hun har jo selv sagt at hun dater en person. Kan ikke regne det som spekulasjoner da.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #415 Del Skrevet 12. juli 2015 Lurer på om hun har tenkt å forklare seg om den USA-turen. Som hun har lagt ut om. Virker som hun ikke takler noe form for motgang. Mange slike svake kvinner nu til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 12. juli 2015 #416 Del Skrevet 12. juli 2015 Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #417 Del Skrevet 12. juli 2015 Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil... Hotelansatte gjør ikke sånt for noen, de kan miste jobben pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2015 #418 Del Skrevet 12. juli 2015 Er jeg den eneste som lurer på om den lappen på Clarion Hotel egentlig var skrevet av henne? Og den leppestiftbeskjeden på speilet - er det normalt at ansatte gjør slikt for mindre kjente bloggere? Jeg har mine tvil... Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 12. juli 2015 #419 Del Skrevet 12. juli 2015 Uten å røpe for mye kan jeg si at beskjeden på speilet er skrevet av en ansatt på Clarion, men nå er det ikke gull alt som glimrer... For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2015 #420 Del Skrevet 12. juli 2015 For eksempel av en fjortis? Den lappen oste ungdomsskole lang vei Tror ikke du helt har forstått hva dette innlegget er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg