Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan si mye om Kristina, men hun er søren meg utrolig pen! Jeg skulle ønske jeg hadde sånn flawless hud og det strålende smilet! Jeg tror man blir litt mongo over tid av å være rosablogger jeg ass. Det kan ikke være helt sunt...

Og en annen ting: de betakaroten-pillene hun anbefaler funker virkelig!! :)

Enig. Hun er rett og slett smellvakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye redningsvester å se i den båten :D

Snapchat

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye redningsvester å se i den båten :D

Snapchat

Har ikke vært på bloggen og sett, men på Insta har da vest på seg. Ikke sånn diger gammeldags orange sak, men en mindre moderne flytevest.

Det er sikkert en del å kritisere den unge damen for, men det er jo greit å holde seg til fakta ihvertfall ;)

Edit; så nå at det var på snap. Er ikke der så det vet jeg ikke noe om. Beklager i så fall

Endret av Lula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta på dere vester, nå tar jeg insta-bilde!!"

"Oh Snap, glemte vest på snap'en.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min var toller før (på Gardermoen) og har fortalt at de har streng taushetsplikt og må signere utallige dokumenter ang det. Jeg tror derfor ikke på at de har fortalt henne at folk har ringt for å tipse.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ta på dere vester, nå tar jeg insta-bilde!!"

"Oh Snap, glemte vest på snap'en.

he he :) Det er vel vanskelig å være gjennomført da, med tilstedeværelse i alle sosiale medier... :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina og IdaW (sikkert IdaWulff) gjør narr av Belinda i kommentarfeltet i nyeste innlegg, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har ett utrolig pent ansikt med ett nydelig smil. En av de peneste bloggerne jeg vet av, kun slått av Anette Haga.

Jeg synes også hun ser veldig bra ut, spesielt nå i det siste. Viser godt at hun trener og spiser sunnere. Har fulgt KA helt siden starten, og har ikke vært overbegeistret hele tiden, men klarer ikke å mislike henne heller. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina og IdaW (sikkert IdaWulff) gjør narr av Belinda i kommentarfeltet i nyeste innlegg, virker det som.

Hvilket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det om Cèline-vesken

Festlig at KA har kjøpt den samme svarte Celiné veska to ganger ;)
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at hun har kjøpt 2 vesker til tilsammen 37.000 kr.. :hakeslepp:  + toll

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun har kjøpt 2 vesker til tilsammen 37.000 kr.. :hakeslepp:  + toll

Hun har kjøpt minst 3 :) LV, Celine og YSL. Altså, hadde jeg hatt pengene til det hadde sikkert jeg også gjort det.. Men jeg føler det blir veldig show off å kjøpe alle sammen på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ikke å glemme posene fra Hermès. Spennende å se hva hun har funnet der. La meg gjette på et H-armbånd eller tre ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet du hun har kjøpt den to ganger? :) Sukkert kjedelig å bli fratatt det man har handlet i tollen.. :P

Fordi hun la ut et bilde av veska for noen år siden og skrev at hun hadde kjøpt den, men det dukket aldri opp noen veske.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ikke å glemme posene fra Hermès. Spennende å se hva hun har funnet der. La meg gjette på et H-armbånd eller tre ;)

Tror jeg så en valentino pose også. Tipper på clic clac eller clic h armbånd. Eller muligens collier de chien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det spennende å se hva en person dere ikke kjenner har kjøpt seg på ferie..?

For meg er det like uinteressant å se vesker og klær hun har kjøpt, som hvis hun hadde vist frem at hun har kjøpt kjøttdeig, vaskepulver og plantegjødsel..

So what liksom?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det spennende å se hva en person dere ikke kjenner har kjøpt seg på ferie..?

For meg er det like uinteressant å se vesker og klær hun har kjøpt, som hvis hun hadde vist frem at hun har kjøpt kjøttdeig, vaskepulver og plantegjødsel..

So what liksom?

Fordi 50 000 +++ som hun bruker på vesker er mer enn 2 månedslønninger for meg :grine:

Og fordi hun sier jobben hennes er så hard, og at hun skulle ønske hun hadde en vanlig 8-16 jobb (bullshit). Jeg gleder meg til den dagen hun har en A4 jobb :P Det er nok ikke så fint og flott som hun "tror" og sier.

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...