Bootybuilder Skrevet 29. juni 2015 #321 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg synes det er litt kleint hvordan alle bloggerne går til innkjøp av de samme veskene hele tiden.... En starter, også henger alle seg på. Ikke bare det samme merket, men omtrent den samme modellen. KA har jo valgt seg ut akkurat den samme veska som Lene Orvik caroline har vel også den? Men denne veska har jo alle it.jenter, modeller og kjendiser nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 29. juni 2015 #322 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes ikke den er noe spesielt fin, med det svæære YSL-merket (hvis det er den dere tenker på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 29. juni 2015 #323 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes heller ikke det var så fint med den store logoen på. Hadde vært finere hvis den var mindre og mer diskre, det blir liksom så voldsomt når nesten halve veska består av logoen. Det blir det samme som Ralph Lauren skjortene, var ok når logoen var bitteliten, men den har jo bare blitt større og større, og det ser så voldsomt ut. Sånn der "hallo folkens!! Se her se her, jeg har et dyrt designerplagg på meg, ikke en fra h&m, ser dere det eller??!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. juni 2015 #324 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes heller ikke det var så fint med den store logoen på. Hadde vært finere hvis den var mindre og mer diskre, det blir liksom så voldsomt når nesten halve veska består av logoen. Det blir det samme som Ralph Lauren skjortene, var ok når logoen var bitteliten, men den har jo bare blitt større og større, og det ser så voldsomt ut. Sånn der "hallo folkens!! Se her se her, jeg har et dyrt designerplagg på meg, ikke en fra h&m, ser dere det eller??!" Disse merkene har skjønt det, vet du. Først får de kunden til å betale hviten i øyet, for så å få kunden til å valse intetanende rundt med gratis reklame. De må jo ha ansatt et marketingsgeni av sjeldenhetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 30. juni 2015 #325 Del Skrevet 30. juni 2015 Synes ikke den er noe spesielt fin, med det svæære YSL-merket (hvis det er den dere tenker på) nei merkelig at alle skal ha den, den er visst nesten umulig å få tak i i butikkene pga etterspørselen Hadde sikkert kjøpt den hadde jeg vært loaded da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2015 #326 Del Skrevet 30. juni 2015 Synes heller ikke det var så fint med den store logoen på. Hadde vært finere hvis den var mindre og mer diskre, det blir liksom så voldsomt når nesten halve veska består av logoen. Det blir det samme som Ralph Lauren skjortene, var ok når logoen var bitteliten, men den har jo bare blitt større og større, og det ser så voldsomt ut. Sånn der "hallo folkens!! Se her se her, jeg har et dyrt designerplagg på meg, ikke en fra h&m, ser dere det eller??!" Bare oser av en slik type som vil virke rikere enn det de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 30. juni 2015 #327 Del Skrevet 30. juni 2015 ... Hun var på tidenes familieferie, også dro hun hjem tidligere? Altså.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 30. juni 2015 #328 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvordan skal hun klare seg i California hvis hun ikke klarer å være borte i mer enn 1 uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 30. juni 2015 #329 Del Skrevet 30. juni 2015 Og hun her skal til California, i en annen verdensdel, i 3 måneder? Ja du... I Frankrike hadde hun jo faktisk familien sin rundt seg, hvordan skal hun klare seg i USA uten alle vennene og familien? Det blir nok med drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skuffen Skrevet 30. juni 2015 #330 Del Skrevet 30. juni 2015 Altså, når jeg har hjemlengsel, så er det fordi jeg savner kjæresten eller familien min. Får ikke akkurat hjemlengsel når jeg er på tur med de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 30. juni 2015 #331 Del Skrevet 30. juni 2015 For et sløseri...... Veske til 14.000 kroner.. Kan noen fortelle meg hva man skal med en veske til 14.000 ?? Jeg klarer ikke å forstå... Er det kvalitet det handler om så får man garantert en veske som varer i 20 år til kanskje 2000 kr?? Jeg har en skinnveske til 1600 som jeg fikk i gave fra en ex for 13 år siden... Den er fin som ny... Jeg klarer bare ikke å fatte at man gidder å bruke så mye penger på en veske............. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 30. juni 2015 #332 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvordan skal hun klare seg i California hvis hun ikke klarer å være borte i mer enn 1 uke? Fra første gang hun nevnte denne California-turen, så skjønte vel de fleste at dette aldri blir noe av.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 30. juni 2015 #333 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Ser på snap til Marthe Borge og KA at KA dro hjem fordi hun savnet kjæresten. Står "borte bra, men hjemme best" mens KA kysser på kjæresten. Sikkert et nytt forhold, da er det jo vanlig å ikke klare to uker uten hverandre, så det reagerer jeg ikke så veldig på. Men å lage et helt blogginnlegg ang. det tollgreiene, når hun ikke tør å innrømme det som skjedde forrige reise? Patetisk. Endret 30. juni 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 30. juni 2015 #334 Del Skrevet 30. juni 2015 Nå måtte jeg følge Marthe Borge på snap bare for å se KA sin nye flamme. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2015 #335 Del Skrevet 30. juni 2015 Den telefonsamtalen tror jeg ikke på for fem flate øre... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. juli 2015 #336 Del Skrevet 1. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 1. juli 2015 #337 Del Skrevet 1. juli 2015 Den telefonsamtalen tror jeg ikke på for fem flate øre... Det er ganske mange smålige mennesker rundt omkring, så det forbauser meg ikke i det hele tatt hvis det faktisk skjedde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 1. juli 2015 #338 Del Skrevet 1. juli 2015 Kan tollvesenet i det hele tatt informere henne om at de har blitt tipset? Synes det var litt rart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplesaft Skrevet 1. juli 2015 #339 Del Skrevet 1. juli 2015 Har vært innom bloggen til Kristina Andersen noen ganger. Får inntrykk av at hun overdriver en del og at hun kan virke å være en drama queen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 1. juli 2015 #340 Del Skrevet 1. juli 2015 Man kan si mye om Kristina, men hun er søren meg utrolig pen! Jeg skulle ønske jeg hadde sånn flawless hud og det strålende smilet! Jeg tror man blir litt mongo over tid av å være rosablogger jeg ass. Det kan ikke være helt sunt... Og en annen ting: de betakaroten-pillene hun anbefaler funker virkelig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg