Gjest crazycatlady Skrevet 24. juni 2015 #281 Del Skrevet 24. juni 2015 Måtte gå inn på bloggen hennes og snoke litt, det med den veska er noe av det det pinligste jeg har sett! Enhver knehøne må da se at den er falsk! Og Kannes :hoho: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 24. juni 2015 #282 Del Skrevet 24. juni 2015 Men jeg skjønner ikke helt, prøver hun å henge ut venninnen om at hun er løyet? Hun har jo tydeligvis byttelånt sin Givenchy mot hennes "Chanel". Da hadde jeg også blitt forbanna, men jeg hadde jo ikke skrevet det på en offentlig blogg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 24. juni 2015 #283 Del Skrevet 24. juni 2015 Men jeg skjønner ikke helt, prøver hun å henge ut venninnen om at hun er løyet? Hun har jo tydeligvis byttelånt sin Givenchy mot hennes "Chanel". Da hadde jeg også blitt forbanna, men jeg hadde jo ikke skrevet det på en offentlig blogg Du mener vel "Khanel"? Haha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 25. juni 2015 #284 Del Skrevet 25. juni 2015 Hun er altså så strebersk at det blir utrolig komisk! Elsker henne! Takk for underholdningen liksom. Haha :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 26. juni 2015 #285 Del Skrevet 26. juni 2015 Men jeg skjønner ikke helt, prøver hun å henge ut venninnen om at hun er løyet? Hun har jo tydeligvis byttelånt sin Givenchy mot hennes "Chanel". Da hadde jeg også blitt forbanna, men jeg hadde jo ikke skrevet det på en offentlig blogg Venninnen kan vel like gjerne ha trodd at den var ekte. Ikke alle som er like flinke på å se sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 26. juni 2015 #286 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Venninnen kan vel like gjerne ha trodd at den var ekte. Ikke alle som er like flinke på å se sånt. Nei, hun vet at hun har falske vesker, men ser ikke ut til å bry seg om det. Venninnen er også blogger, og har tidligere bestilt seg falske merkevarer og møbler. F.eks da hun bestilte en replica-stol fra Voga.com som var en kopi av samme stol fra Eames laget hun et blogginnlegg om det og la ikke skjul på at hun bestilte replica. Endret 26. juni 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #287 Del Skrevet 26. juni 2015 Nei, hun vet at hun har falske vesker, men ser ikke ut til å bry seg om det. Venninnen er også blogger, og har tidligere bestilt seg falske merkevarer og møbler. F.eks da hun bestilte en replica-stol fra Voga.com som var en kopi av samme stol fra Eames laget hun et blogginnlegg om det og la ikke skjul på at hun bestilte replica. Det er det mange som gjør..... bare sjekk disse ebay gruppene på facebook og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 26. juni 2015 #288 Del Skrevet 26. juni 2015 http://belindajakobsen.femelle.no/2015/01/26/whats-in-my-bag/her påstår hun nå indirekte at veska er ekte? For det er denne Belinda dere mener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 26. juni 2015 #289 Del Skrevet 26. juni 2015 Det er det mange som gjør..... bare sjekk disse ebay gruppene på facebook og lignende. Ja, mange som gjør det, men det viser jo at hun ikke er opptatt av at merket er ekte så lenge det ligner. Derfor vet hun at vesken er falsk, men hun bryr seg ikke fordi det ligner. Det som var poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. juni 2015 #290 Del Skrevet 26. juni 2015 http://belindajakobsen.femelle.no/2015/01/26/whats-in-my-bag/her påstår hun nå indirekte at veska er ekte? For det er denne Belinda dere mener? kan jo hende at hun har kjøpt den på gata i nyc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #291 Del Skrevet 26. juni 2015 kan jo hende at hun har kjøpt den på gata i nyc Når man begynner å studere vesken til denne Belinda, og en ekte, så ser man veldig godt at den belinda har er i elendig materiale, og logoen til chanel ser ikke riktig ut: http://egarden.asia/wp-content/uploads/2014/07/Chanel-Boy-Bag.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. juni 2015 #292 Del Skrevet 26. juni 2015 Når man begynner å studere vesken til denne Belinda, og en ekte, så ser man veldig godt at den belinda har er i elendig materiale, og logoen til chanel ser ikke riktig ut: http://egarden.asia/wp-content/uploads/2014/07/Chanel-Boy-Bag.jpg Jeg så at vesken var en replica første gangen KA visste bilder av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 26. juni 2015 #293 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Logoen på vesken er jo "feil" vei Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt. Alt på vesken er jo helt feil, jeg skjønner ikke at Kristina trodde den var ekte? Til og med lenken er jo altfor "brei". Dette er en fryktelig kopi. Endret 26. juni 2015 av julie90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. juni 2015 #294 Del Skrevet 26. juni 2015 Logoen på vesken er jo "feil" vei Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt. Bare det at logoen er speilvendt burde jo få det til å blinke noen varsellamper hos KA, men neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 26. juni 2015 #295 Del Skrevet 26. juni 2015 Bare det at logoen er speilvendt burde jo få det til å blinke noen varsellamper hos KA, men neida. Enig! Lurer på hvor i NY hun har kjøpt den Om hun har kjøpt den i en bod eller fra et bagasjerom liksom. Så pinlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. juni 2015 #296 Del Skrevet 26. juni 2015 Logoen på vesken er jo "feil" vei Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt. Alt på vesken er jo helt feil, jeg skjønner ikke at Kristina trodde den var ekte? Til og med lenken er jo altfor "brei". Dette er en fryktelig kopi. Lenken er ikke for brei. Den er for tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 26. juni 2015 #297 Del Skrevet 26. juni 2015 Lenken er ikke for brei. Den er for tynn. Dårlig forklart fra min side. Jeg mente at lenkene var for store huller mellom, om du skjønner Brei i den forstand at de ikke er like tette som i en ekte Chanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. juni 2015 #298 Del Skrevet 26. juni 2015 Dårlig forklart fra min side. Jeg mente at lenkene var for store huller mellom, om du skjønner Brei i den forstand at de ikke er like tette som i en ekte Chanel. Da tenkte vi likt. Skjønner ikke hvorfor ho ikke kjøper en Chanel veske nå som ho er i Frankrike. Ho har jo råd til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. juni 2015 #299 Del Skrevet 26. juni 2015 Da tenkte vi likt. Skjønner ikke hvorfor ho ikke kjøper en Chanel veske nå som ho er i Frankrike. Ho har jo råd til det. Men nå ikke den da tolles ved innreise i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #300 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg så at vesken var en replica første gangen KA visste bilder av den. så bra for deg, men det er ikke alle som er så sykt opptatt av merker, poenget mitt er at når man begynner å studere orginal og fake, så er det jo betydelig forskjell. Rart ikke KA merket det med tanke på materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg