Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Måtte gå inn på bloggen hennes og snoke litt, det med den veska er noe av det det pinligste jeg har sett! Enhver knehøne må da se at den er falsk! Og Kannes :hoho: :hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg skjønner ikke helt, prøver hun å henge ut venninnen om at hun er løyet? Hun har jo tydeligvis byttelånt sin Givenchy mot hennes "Chanel". Da hadde jeg også blitt forbanna, men jeg hadde jo ikke skrevet det på en offentlig blogg :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt, prøver hun å henge ut venninnen om at hun er løyet? Hun har jo tydeligvis byttelånt sin Givenchy mot hennes "Chanel". Da hadde jeg også blitt forbanna, men jeg hadde jo ikke skrevet det på en offentlig blogg :fnise:

Du mener vel "Khanel"? Haha :skratte:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er altså så strebersk at det blir utrolig komisk! Elsker henne! Takk for underholdningen liksom. Haha :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen kan vel like gjerne ha trodd at den var ekte. Ikke alle som er like flinke på å se sånt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Venninnen kan vel like gjerne ha trodd at den var ekte. Ikke alle som er like flinke på å se sånt.

Nei, hun vet at hun har falske vesker, men ser ikke ut til å bry seg om det. Venninnen er også blogger, og har tidligere bestilt seg falske merkevarer og møbler. F.eks da hun bestilte en replica-stol fra Voga.com som var en kopi av samme stol fra Eames laget hun et blogginnlegg om det og la ikke skjul på at hun bestilte replica.

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun vet at hun har falske vesker, men ser ikke ut til å bry seg om det. Venninnen er også blogger, og har tidligere bestilt seg falske merkevarer og møbler. F.eks da hun bestilte en replica-stol fra Voga.com som var en kopi av samme stol fra Eames laget hun et blogginnlegg om det og la ikke skjul på at hun bestilte replica.

Det er det mange som gjør..... bare sjekk disse ebay gruppene på facebook og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Det er det mange som gjør..... bare sjekk disse ebay gruppene på facebook og lignende.

Ja, mange som gjør det, men det viser jo at hun ikke er opptatt av at merket er ekte så lenge det ligner. Derfor vet hun at vesken er falsk, men hun bryr seg ikke fordi det ligner. Det som var poenget mitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen på vesken er jo "feil" vei  :sjokkert: Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt.

Alt på vesken er jo helt feil, jeg skjønner ikke at Kristina trodde den var ekte? Til og med lenken er jo altfor "brei". Dette er en fryktelig kopi.

Endret av julie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Logoen på vesken er jo "feil" vei :sjokkert: Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt.

Bare det at logoen er speilvendt burde jo få det til å blinke noen varsellamper hos KA, men neida.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at logoen er speilvendt burde jo få det til å blinke noen varsellamper hos KA, men neida.

Enig! Lurer på hvor i NY hun har kjøpt den  :fnise:  Om hun har kjøpt den i en bod eller fra et bagasjerom liksom. Så pinlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen på vesken er jo "feil" vei :sjokkert: Den første C-en er den som skal gå over den andre C-en, ikke omvendt.

Alt på vesken er jo helt feil, jeg skjønner ikke at Kristina trodde den var ekte? Til og med lenken er jo altfor "brei". Dette er en fryktelig kopi.

Lenken er ikke for brei. Den er for tynn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenken er ikke for brei. Den er for tynn.

Dårlig forklart fra min side. Jeg mente at lenkene var for store huller mellom, om du skjønner :) Brei i den forstand at de ikke er like tette som i en ekte Chanel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig forklart fra min side. Jeg mente at lenkene var for store huller mellom, om du skjønner :) Brei i den forstand at de ikke er like tette som i en ekte Chanel.

Da tenkte vi likt. Skjønner ikke hvorfor ho ikke kjøper en Chanel veske nå som ho er i Frankrike. Ho har jo råd til det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Da tenkte vi likt. Skjønner ikke hvorfor ho ikke kjøper en Chanel veske nå som ho er i Frankrike. Ho har jo råd til det.

Men nå ikke den da tolles ved innreise i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at vesken var en replica første gangen KA visste bilder av den.

så bra for deg, men det er ikke alle som er så sykt opptatt av merker, poenget mitt er at når man begynner å studere orginal og fake, så er det jo betydelig forskjell. Rart ikke KA merket det med tanke på materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...