Gå til innhold

KA

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars Geir

Han er jo med på det da, ser ikke ut til at han lider noen nød :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Geir, i love you like a brother"

Jeg døør! :fnise:

(Ref snap)

"right back at you" haha :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Hahaha. Så lettlurte går det vel ikke an å tro at leserne er?!

Hva er historien om den veska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er historien om den veska?

KA har lånt veske av bloggeren Belinda, Belinda har gitt uttrykk for at den er ekte, KA har trodd at den var ekte - den er ikke ekte... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA har lånt veske av bloggeren Belinda, Belinda har gitt uttrykk for at den er ekte, KA har trodd at den var ekte - den er ikke ekte... :P

Selv jeg, som har null peiling på designervesker, ser at den er fake, etter å ha sett ekte chanelvesker hos andre bloggere😜 skjønner ikke hvordan det er mulig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angriper hun belinda da istedet for å ta skylden selv?😨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angriper hun belinda da istedet for å ta skylden selv?

Nei hun gjør ikke det, ikke etter det jeg ser, men ser ut til at Belinda har gitt uttrykk for at den er ekte. Det er jo fort gjort å bli lurt. Kan jo være Belinda også trodde den var ekte for alt vi vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv jeg, som har null peiling på designervesker, ser at den er fake, etter å ha sett ekte chanelvesker hos andre bloggere skjønner ikke hvordan det er mulig

Ikke alle har like godt øye, så ja, det går jo an, spesielt hvis man har fått beskjed om at den er ekte av noen andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har like godt øye, så ja, det går jo an, spesielt hvis man har fått beskjed om at den er ekte av noen andre :P

Jeg har veldig vanskelig for å tro at Kristina ikke såg at den vesken var falsk. Hun har jo hatt lyst på en chanel ganske lenge, og da er det litt rart at hun ikke har satt seg inn i hvordan en chanel ser ut. 

Når en ser på bilder at det lyser falsk av vesken, vil jeg tro at en ser det enda bedre i virkeligheten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har veldig vanskelig for å tro at Kristina ikke såg at den vesken var falsk. Hun har jo hatt lyst på en chanel ganske lenge, og da er det litt rart at hun ikke har satt seg inn i hvordan en chanel ser ut. 

Når en ser på bilder at det lyser falsk av vesken, vil jeg tro at en ser det enda bedre i virkeligheten. 

Jeg sier ikke at hun ikke skjønte det, jeg poengterer at ikke alle har like godt øye. Jeg hadde aldri sett forskjellen, hun burde se forskjellen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste snap ".... Dra til Cannes" - uttalt som det skrives... Altså Kannes... Jeg dør :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste snap ".... Dra til Cannes" - uttalt som det skrives... Altså Kannes... Jeg dør :P

Det uttales vel "Kann"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...