Bringebæret Skrevet 17. juni 2015 #241 Del Skrevet 17. juni 2015 Virker som hun er mye hos foreldrene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 17. juni 2015 #242 Del Skrevet 17. juni 2015 Bryr meg generelt lite om blogg og lar tvilen komme de fleste til gode. Men DETTE var rett og slett superkleint. Flaut for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 17. juni 2015 #243 Del Skrevet 17. juni 2015 Noen er jo bare veldig familiekjære og må bo i nærheten av familie.. Kan jo hende hun er sjukt gæææærn (f.eks den pinlige episoden der hun knuste telefonen til ida wulff mens hun "pranka" henne), men at dette ikke gjelder på reisefronten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. juni 2015 #244 Del Skrevet 17. juni 2015 Tror nok foreldra har sydd greit store puter oppunder armene hennes... synd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 17. juni 2015 #245 Del Skrevet 17. juni 2015 Noen er jo bare veldig familiekjære og må bo i nærheten av familie.. Kan jo hende hun er sjukt gæææærn (f.eks den pinlige episoden der hun knuste telefonen til ida wulff mens hun "pranka" henne), men at dette ikke gjelder på reisefronten Da er det morsomt at hun har "world traveler" i beskrivelsen sin på instagram 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. juni 2015 #246 Del Skrevet 17. juni 2015 Da er det morsomt at hun har "world traveler" i beskrivelsen sin på instagram Å herreguuud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 18. juni 2015 #247 Del Skrevet 18. juni 2015 Synes det er trist vi aldri får se Rolexen hun en gang visstnok kjøpte (og la i en bankboks - var det ikke slik?) Flott fake Chanel "Boy" har hun også fått lånt seg, ser jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justinbieberno Skrevet 18. juni 2015 #248 Del Skrevet 18. juni 2015 Synes det er trist vi aldri får se Rolexen hun en gang visstnok kjøpte (og la i en bankboks - var det ikke slik?) Flott fake Chanel "Boy" har hun også fått lånt seg, ser jeg. Når skrev hun det? Kan ikke huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 18. juni 2015 #249 Del Skrevet 18. juni 2015 Synes det er trist vi aldri får se Rolexen hun en gang visstnok kjøpte (og la i en bankboks - var det ikke slik?) Flott fake Chanel "Boy" har hun også fått lånt seg, ser jeg. Hvordan ser du at den er fake? Nå var den ikke hennes, men overrasker meg ikke om hun vet den er fake. Hun gikk jo rundt med en fake mulberry alexa som hun påstod var ekte vare. Hun kjøpte jo også en celineveske som aldri dukket opp - skrev til og med et eget innlegg om den. Og det tok vel lang tid fra hun kjøpte celinebrillene sine til de faktisk dukket opp på bloggen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 18. juni 2015 #250 Del Skrevet 18. juni 2015 Pancakes blueberry muffins ....okei, nå må jeg faktisk gå å skaffe meg et liv! haha. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulsaft Skrevet 18. juni 2015 #251 Del Skrevet 18. juni 2015 Hvordan ser du at den er fake? Nå var den ikke hennes, men overrasker meg ikke om hun vet den er fake. Hun gikk jo rundt med en fake mulberry alexa som hun påstod var ekte vare. Hun kjøpte jo også en celineveske som aldri dukket opp - skrev til og med et eget innlegg om den. Og det tok vel lang tid fra hun kjøpte celinebrillene sine til de faktisk dukket opp på bloggen.. Rolexen som ligger trygt i en bankboks ja, hahaha! Den hadde jeg helt glemt. Og den veska hun påstår er ekte.. Altså.. Trenger ikke være rakettforsker for å se at den er falsk. Er man i tvil så er det jo bare å sammenligne bilder på google. Tenk på alle de som tror på henne og det livet hun fremstiller? Skummelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 18. juni 2015 #252 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Når skrev hun det? Kan ikke huske http://oi61.tinypic.com/21evqee.jpg http://oi61.tinypic.com/2b7dsh.jpg Det er ganske så lenge siden, linkene er til screenshot av instagrammen hennes. Hvis man googler "Kristina Andersen Rolex" så kommer det opp en del spørsmål folk har stilt vedrørende klokken, til det ene sier hun at hun oppbevarer den i bankboks (klokken er dyr, men ikke så dyr) http://oi57.tinypic.com/2dkfig4.jpg Link til screenshot av kommentarfeltet. Hvordan ser du at den er fake? Nå var den ikke hennes, men overrasker meg ikke om hun vet den er fake. Hun gikk jo rundt med en fake mulberry alexa som hun påstod var ekte vare. Hun kjøpte jo også en celineveske som aldri dukket opp - skrev til og med et eget innlegg om den. Og det tok vel lang tid fra hun kjøpte celinebrillene sine til de faktisk dukket opp på bloggen.. Det er veldig tydelig hvis du ser på lenken Selve vesken ser også skjev og billig ut i forhold til den ekte utgaven. Endret 18. juni 2015 av troikaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #253 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) http://oi61.tinypic.com/21evqee.jpghttp://oi61.tinypic.com/2b7dsh.jpg Det er ganske så lenge siden, linkene er til screenshot av instagrammen hennes. Hvis man googler "Kristina Andersen Rolex" så kommer det opp en del spørsmål folk har stilt vedrørende klokken, til det ene sier hun at hun oppbevarer den i bankboks (klokken er dyr, men ikke så dyr)http://oi57.tinypic.com/2dkfig4.jpg Link til screenshot av kommentarfeltet. Det er veldig tydelig hvis du ser på lenken Selve vesken ser også skjev og billig ut i forhold til den ekte utgaven. "Its me and you @letthelordbekwithyou" 😨😨😂 Endret 18. juni 2015 av Hege899 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. juni 2015 #254 Del Skrevet 18. juni 2015 så pinlig!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 18. juni 2015 #255 Del Skrevet 18. juni 2015 Hun høres akkurat ut som Mette-Marit. Enda en grunn til å ikke liGe henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #256 Del Skrevet 18. juni 2015 Hun høres akkurat ut som Mette-Marit. Enda en grunn til å ikke liGe henne.. Hehe, det gjør hun ikke, de har to vidt forskjellige dialekter... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 18. juni 2015 #257 Del Skrevet 18. juni 2015 Hehe, det gjør hun ikke, de har to vidt forskjellige dialekter... For meg høres alle fra sørlandet like ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 18. juni 2015 #258 Del Skrevet 18. juni 2015 Å, heeerliga så flaut! It's me and you @letthelordbewithyou Jada. Andersen og Disick er to av samme sort de! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #259 Del Skrevet 18. juni 2015 For meg høres alle fra sørlandet like ut Haha, da bør du sette deg litt mer inn i ting, det er ekstremt store forskjeller mellom feks aust og vest agder, for ikke snakke om dialketen i kristiansand, som er den mette marit snakker og innlands dialket - slik KA snakker = venndøl. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 19. juni 2015 #260 Del Skrevet 19. juni 2015 "Geir, i love you like a brother" Jeg døør! (Ref snap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg