Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry at eg lagar ENDÅ ein "kva dongeri bukse skal eg kjøpe"-tråd...men må man så må man:)

Eg er altså på jakt etter ei ny dongeri buksa, har vore kanon fornøyd med lee leola, men syns kanskje den kan bli litt FOR lav livet, kunne kanskje og tenkt meg litt vidare bein nederst...(syns av og til eg kan sjå litt kalvbeint ut i for smale bukser nede).

Nokon som veit om nokon bra bukser, som heldt formen og som ser bra ut på? Vil ikkje ha only og sånt, for dei eser ut etter ein time føler eg. Har tenkt på nudie, nokon som har slik og som veit korleis den er? Er det kun guttebukser i dette merket? Fornarina og diesel har eg også vurdert..Nokon som kan gi råd om nokon bra bukser innanfor desse merka eller andre merker?

Når det gjeld kroppsformen min, så er eg vel meir gjennomsnittlig, vanskelig å dra fram noko spesielt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Problemet er vel å finne bukser som går ut nede, de forsvinner mer og mer. Jeg har Bootcut Eddy fra Nudie , men ryktene (Carlings) sier at den er ute av produksjon. Den er dessuten smalere i beina enn Leola.

Lee Desoto er høyere i livet enn Leola, og samtidig ikke helt smal nede. Kanskje den kunne være noe for deg? Ellers har du Diesel Rame, som heller ikke er så dum.

Men som sagt: trenden går mer og mer mot bukser som er smalere i beina, og jeg tror ikke Fornarina har noen som er noe særlig vide.

Det høres kanskje hva slags klær jeg bruker mest? :wink:

Skrevet

Takk for en del oppklaring rundt mitt bukseproblem:) Du er buksemester, du!:)

Korleis er denne Diesel Rame buksa, har sett du har anbefalt den før. Er den lik Lee Leola?

Og korleis er dei Fornarina buksene? Kjøpte ei Miss Sixty eingang og den er jo så og sei som ein tights eller treningsbukse...utruuuuuulig trang! Er fornarina slik også? Kan du nevna nokon fornarina bukser som er verdt å prøva? :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Av Fornarina liker jeg bare modellen som heter Flirt, og den er slik du ikke liker. (og har derfor liten erfaring med andre modeller). Den er smal, ettersittende, og relativt smal i beina.

Rame har jeg ikke selv, men den ser veldig fin ut; litt sånn som Leola, men ikke fullt så lav på livet, og har normale beltehemper. Går litt ut i beina, og er ikke pinetrang, men det kommer mest an på størrelsen du kjøper.

Skrevet

Då skal eg ihvertfall prøva Diesel Rame:) Så får eg heller prøva meg fram, takk for råd:)

Skrevet

BOOTCUT EDDIE UTE AV PRODUKSJON!!?!?!

Og jeg som endelig hadde funnet drømmebuksa :grine:

Skrevet

Korleis er Bootcut Eddie?

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg har Bootcut Eddy fra Nudie , men ryktene (Carlings) sier at den er ute av produksjon. Den er dessuten smalere i beina enn Leola.

Skrevet

Er glad for at jeg kjøpte ei i sommer jaffal :-)

Men skulle gjerne hatt ei til, ei mørk...

Syns forresten ikke Flirten var det den en gang har vært - var så trang i linningen. Og jeg gidder IKKE 30 min tøying før den er brukbar! Den skal passe ætt våns :wink:

Men nå skal jeg lure meg ut før jeg ruinerer tråden helt :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...