Gå til innhold

Introduksjon av ny undulat. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

Jeg har hatt den nye undulaten atskilt fra min gamle i ca en uke nå. I går introduserte jeg de for hverandre. Den gamle (han) var litt nysgjerrig, men ikke så veldig interessert. Den nye (hun) var interessert, men kjefta en del. Det virker rett og slett nå som om han har fått litt avsmak av kjeftinga og ikke vil ha noe med henne å gjøre. Har kjøpt et bur med skillevegg i midten. De befinner seg på hver side. Prøvde å ta vekk skilleveggen i går, men da kjefta han på henne og ville beskytte matskåla si.

Kan dere være at dette er en dårlig match eller går det seg til? Noen tips?

Anonymous poster hash: ee421...603
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undulater er vanedyr og en ny, obsternasig kjip faen i hus tar litt tid å venne seg til :P

La dem kjefte på hverandre gjennom skilleveggen i et par-tre uker til, så får den "gamle" vent seg til at den nye er der.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, takk. :fnise: Nesten så jeg synes litt synd på den gamle.

Anonymous poster hash: ee421...603
Skrevet

Hei har selv nettopp fått meg fugel nr 2(mandag) der den eldste er 7år gml sangparakitt og den nye bare en fem mnd gml undulat gikk kjempefint lot den nye sitte i sitt bur men den eldste fikk fly fritt og undersøke ny fuglen gjennom buret etter noen få tima åpna jeg buret og lot de bli kjent i eget tempo ,gikk så fint litt hissig skvaldring og markering men det gikk fort over ,Nå bor de i samme bur og mater hverandre tross de er av to forskjellige arter Hvis det en han og ei ho tror jeg ikke de vil skade hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...